Οι ομορφιές μου!

Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014

Καθαρισμός & Ενυδάτωση; Αφρόλουτρα Dove Nutrium Moisture!

Καλησπέρα! Με τόση ζέστη ψάχνω τρόπους να περιορίσω τις κινήσεις μου, οπότε το να βάζω ενυδατική κρέμα μετά το ντουζ είναι κάτι που προσπαθώ να αποφεύγω (αν και ξέρω ότι είναι απαραίτητο για το δέρμα μας). Αυτή την περίοδο έχω ερωτευτεί τα αφρόλουτρα της Dove, από τη σειρά Nutrium Moisture. Πάμε να τα γνωρίσουμε!


Το προϊόν

Πρόκειται για τεράστια συσκευασία των 750ml (αλλά θα τα βρείτε και σε μικρότερη συσκευασία). Όλα τα αφρόλουτρα έχουν καλαίσθητες φωτογραφίες και με το που ανοίγεις το καπάκι τους σε κατακλύζει η όμορφη μυρωδιά τους!

Εύχρηστο καπάκι, από το οποίο δεν χάνεται μεγάλη ποσότητα προϊόντος
Τι υπόσχεται
  • Πιο μαλακή και λεία επιδερμίδα συνολικά   ναι
  • Ουσιαστική μείωση της ξηρότητας   ναι
  • Διατήρηση της ομορφιάς της επιδερμίδας   ;;;  
  • Πιο ομοιόμορφο τόνο δέρματος   ;;;

Με σύκο και ανθούς πορτοκαλιάς (Go Fresh)
Η γνώμη μου
Θα πω από την αρχή αυτό που μου έκανε εντύπωση (εκτός από τις υπέροχες μυρωδιές, για τις οποίες φημίζεται η Dove): το δέρμα μετά από τη χρήση τους είναι απίστευτα απαλό, ενυδατωμένο, σαν ποπός μωρού! Βοηθάνε σίγουρα το δέρμα να παραμείνει λείο, αλλά και στην απομάκρυνση της ξηρότητας. Δεν έχω βρει κανένα άλλο αφρόλουτρο με το οποίο να μην χρειάζομαι ενυδατική κρέμα σώματος μετά τη χρήση του (ειδικά τώρα το καλοκαίρι που το σώμα μας είναι πολύ ξηρό, εξ' αιτίας του ήλιου). +1 Dove!

Με γάλα καρύδας και πέταλα γιασεμιού (Purely Pampering)

Ένα μεγάλο αρνητικό για μένα είναι η τιμή τους. Είναι από τα ακριβότερα αφρόλουτρα στο σούπερ μάρκετ, παρόλα αυτά οφείλω να ομολογήσω ότι τα έχω βρει πολλές φορές σε προσφορά, κάτι που εκτιμώ πολύ!

Και τώρα η Κωνσταντίνα να κάνει μία προσπάθεια για να σας περιγράψει τις μυρωδιές (ω, ναι)! Λοιπόν, υπάρχει αυτό με σύκο και ανθούς πορτοκαλιάς, το οποίο έχει μία φρέσκια, καλοκαιρινή μυρωδιά, η οποία μου προσφέρει ενέργεια, καθώς με "ξυπνάει" όταν το χρησιμοποιώ! Το επόμενο, με γάλα καρύδας και πέταλα γιασεμιού έχει (όπως είναι λογικό και από το όνομά του) πιο γλυκιά, λουλουδάτη μυρωδιά, η οποία είναι τόσο ήπια και με "ηρεμιστικές" ιδιότητες, που το χρησιμοποιώ πάντα πριν τον ύπνο! Τέλος, η αγαπημένη μου μυρωδιά από όλες, η κρέμα φιστικιού με μανόλια! Και κάπου εδώ χάνονται τα λόγια και σας παροτρύνω να πάτε να το μυρίσετε οπωσδήποτε, ειδικά εάν είστε φαν της μανόλιας (όπως εγώ!).

Κρέμα φιστικιού με μανόλια (Purely Pampering)

Τιμή, που μπορείτε να τα βρείτε & θα τα ξαναγόραζα;
Η τιμή για την συσκευασία των 750ml είναι στα 6,18€. Τα βρίσκετε στα Hondos Center, αλλά και στα σούπερ μάρκετ. Τα έχω αγοράσει μόνο με έκπτωση 40% ή 1+1, γιατί διαφορετικά τα βρίσκω ακριβά προιοντα, που όμως αξίζουν τα παραπάνω χρήματα. Θα τα ξαναγόραζα μόνο με έκπτωση, οπότε να έχετε το νου σας σίγουρα! 


Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την εταιρεία Dove;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!