Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα για το καλοκαίρι!

Κοντεύουμε μέσα καλοκαιριού και είπα να μοιραστώ μαζί σας τα προϊόντα που αγαπάω για αυτή την περίοδο! Αν και έχω άλλα τόσα (ουπς)! Πάρτε ρόφημα, σνακ, γεύμα, ποπ κορν και μην ξεχάσετε να μου αφήσετε τα σχόλιά σας!





Προϊόντα
Σώμα
  • KORRES Παιδικό Αντιηλιακό Γαλάκτωμα βούτυρο Karite SPF50 (εδώ)
  • Pharmasept Tol Velvet Foot Lotion (εδώ)
  • Biolife γαλάκτωμα σώματος jasmine (στα Hondos Center) (εδώ η γνώμη μου)
  • EveryDay Natural Fresh (στα ΑΒ) (εδώ η γνώμη μου)
Πρόσωπο
  • ΑPIVITA Αντηλιακό Γαλάκτωμα Προσώπου & Σώματος SPF50 με θαλάσσια λεβάντα & πρόπολη 100ml + δώρο μάσκα ενυδάτωσης (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
Μαλλιά
  • Ronna Ross Hair UV (στα Hondos Center) (εδώ η γνώμη μου για το αντίστοιχο του Korres)
  • Sunsilk leave-in conditioner μωβ (στα Hondos Center) (εδώ)
Μανό
  • Sixteen #466
  • Golden Rose Rich Color (103)
  • Golden Rose Rich Color (111)
Μακιγιάζ
  • Catrice Camouflage (010 Ivory)
  • W7 Honolulu Bronzer (εδώ η γνώμη μου)
  • MUA ρουζ (shade 1) (εδώ)
  • Seventeen Set No44 Bronze Ocean (στα Hondos Center)
  • Essence long lasting eye pencil (12 i have a green, 17 tu-tu-tourquoise και 16 coolest chic)
  • Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencils (25 και 26) (εδώ η γνώμη μου)
  • Apivita Lip Care SPF20 (εδώ) (εδώ η γνώμη μου)
  • Golden Rose Velvet Matte κραγιόν (03 και 13) (εδώ η γνώμη μου)
  • Golden Rose κραγιόν (67) (εδώ η γνώμη μου)
  • Beauty Line κραγιόν (64 και 5)



Ποια είναι τα αγαπημένα σας προιοντα για την καλοκαιρινή περίοδο;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!