Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 1 Ιουνίου 2014

Τι έχω στο ντουζ μου & mini reviews

Πως περάσατε την Κυριακή σας ομορφιές μου; Εγώ σας έβγαλα κάποιες φωτογραφίες για να μοιραστώ μαζί σας τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στο μπάνιο μου (ναι, είμαι τυχερή και έχω μπανιέρα αντί για ντουζ)! Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Βίκυ, από το blog Beauty and the food beast, για το... tagάρισμα! Ξεκινάω, γιατί έχουμε να μιλήσουμε για πολλά πραγματάκια! 




Τα αφρόλουτρα
Όπως θα είδατε, έχω πολλά αφρόλουτρα, αλλά θα σας μιλήσω για μερικά από αυτά (ένας άνθρωπος είμαι και εγώ, πόσα να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα;).





Azade Peach Scrub Gel: Πρόκειται για ένα προϊόν με φρουτένια μυρωδιά, η οποία θα κατακλύσει όλο σας το μπάνιο! Έχει μέσα κόκκους, αλλά προσφέρει μία πολύ, πολύ ελαφριά απολέπιση. Κάνει πλούσιο αφρό και κοστίζει 6€. Το μεγάλο του αρνητικό είναι το ότι έχει τεράστια οπή και πέφτει πολύ προϊόν (να 'ναι καλά το Jumbo με τα πλαστικά του μπουκαλάκια όμως!). Δείτε το καλύτερα εδώ.

Corpus Αφρόλουτρο με Βανίλια & Μπισκότο: Περιέχει φυτικά εκχυλίσματα και έχει ήπιες αντισηπτικές και αποσμητικές ιδιότητες (που σημαίνει ότι είναι παραπάνω από κατάλληλο και για την ευαίσθητη περιοχή). Είναι μικρό (μόλις 250ml) αλλά χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για μπόλικο αφρό και έντονο άρωμα. Από τα οικονομικότερα και τα καλύτερα!

Le Petit Marseillais Αφρόλουτρο με Βούτυρο Καριτέ & Ακακία: Χμ... Δείτε εδώ τη γνώμη μου!

Fa Mystic Moments Shea Butter & Passion Flower: Το καλύτερο απ' όλα κατά τη γνώμη μου (βαρύγδουπες δηλώσεις σήμερα)! Έχει διακριτικό, λουλουδένιο άρωμα, περιέχει shea butter, το οποίο ενυδατώνει σε ικανοποιητικό βαθμό για αφρόλουτρο (πολλές φορές μπορώ να παραλείψω την ενυδατική σώματος), είναι στα 750ml (το είχε βρει η μαμά μου 1+1 δώρο και κάνει πλούσιο αφρό. Τι άλλο να ζητήσω;!

Τα προϊόντα μαλλιών
Λίγα και καλά!


Cien Σαμπουάν με Λυκίσκο για κάθε τύπο μαλλιών: Το χρησιμοποιώ για δεύτερο χέρι και κάνει πολύ καλή δουλειά όχι μόνο στην ελαφριά ενυδάτωση των μαλλιών, αλλά και στο να τα δυναμώνει λίγο παραπάνω και τα κάνει να δείχνουν πιο λαμπερά. Οπότε, κυρίες μου, μην φοβάστε καθόλου τα αντρικά σαμπουάν, ειδικά τα οικονομικά!

Aussie Miracle Moist Conditioner: Το καλύτερο conditioner για μπούκλες που έχω δοκιμάσει. Είναι κατά του φριζαρίσματος (όπως και εγώ!), έχει ευχάριστη μυρωδιά και προσφέρει το κατάλληλο επίπεδο ενυδάτωσης στις μπούκλες μου, δηλαδή δεν τις βαραίνει πολύ, αλλά παράλληλα τις βοηθάει στο να ξεμπλέξουν πιο εύκολα. Το συγκεκριμένο είναι στα 75ml (travel size) αλλά η τιμή του είναι αρκετά τσιμπημένη (θα περιμένω καρτερικά τις προσφορές...).

Color Instinct Hair Mask: Η μάσκα για βαμμένα μαλλιά που θα βρείτε στα Jumbo. Για τόσο οικονομική λύση, είναι εξαιρετική. Ενώ δεν έχω βαμμένα μαλλιά, την τιμώ συχνά γιατί προσφέρει μία βαθιά ενυδάτωση, σε λίγα μόλις λεπτά. Έχει διακριτική μυρωδιά και τεράστια ποσότητα, στα 500ml.

Herbal Essences 0% Λιπαρά Σαμπουάν για βαθύ Καθαρισμό: Κυκλοφορεί με διαφορετική συσκευασία (το καινούριο απευθύνεται πάλι σε λιπαρά μαλλιά). Είναι αγαπημένη εταιρεία για σαμπουάν η Herbal Essences. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ για πρώτο χέρι και αφαιρεί όλα τα υπολείμματα styling, όλα τα λαδάκια μαλλιών και στα βοηθάει την φρεσκάδα των ξηρών μαλλιών μου να διατηρηθεί ακόμα και για 4-5 μέρες! Θα έχει πάντα μία θέση στην καρδιά μου λοιπόν!


Περιποίηση Προσώπου
Είμαι από τους ανθρώπους που συμπεριλαμβάνω την βραδινή μου περιποίηση προσώπου στο μπάνιο μου. Το πρόσωπό μου δέχεται καλύτερα τα προϊόντα, λόγω των ατμών εξάλλου (ένα tip).



Boots Deep Pore Facial Treatment Scub: Το ιδανικό scrub εάν έχετε ακμή. Είναι απαλό στο πρόσωπο, αλλά παράλληλα κάνει τον βαθύ καθαρισμό που χρειάζεται για αφαιρεθούν σωστά οι ρύποι και το σμήγμα.

Korres Scrub με Κουκούτσια Ελιάς: Θα αγαπήσετε το άρωμα ελιάς που έχει το προϊόν αυτό! Οι κόκκοι του είναι αρκετοί, οπότε πρέπει να είμαι προσεκτική με το πόσο "άγρια" τρίβω το δέρμα μου, γιατί κάνουν από μόνοι τους μία πολύ καλή, βαθιά απολέπιση και καθαρισμό. Κατάλληλο για όταν το δέρμα μου έχει ξεραθεί, καθώς αφαιρεί τα ξηρά κομμάτια, αλλά παράλληλα προσφέρει ελαφριά ενυδάτωση. Υπέροχο scrub και για όλους τους τύπους δέρματος.

Oriflame Pure Nature Moisturizing Gel Mask: Δείτε την γνώμη μου εδώ.

Jumbo Εργαλείο Απολέπισης: Ιδανικό για τις μέρες που δεν κάνω απολέπιση και απλώς πλένω το πρόσωπό μου (δεν σας έδειξα το καθαριστικό προσώπου μου γιατί το πηγαινοφέρνω από το νιπτήρα στη μπανιέρα). Κάνει πολύ πολύ ελαφριά απολέπιση και είναι ιδανικό για καθαρισμό μετά το ντεμακιγιάζ, καθώς αφαιρεί και τα τελευταία ίχνη foundation που μπορεί να υπάρχουν!

Our Pure Soap Oups Scrub με Βερίκοκο: Δείτε την γνώμη μου εδώ!

Ξύρισμα & Απολέπιση
Τώρα που ήρθε το καλοκαίρι, πως θα μπορούσα να μην έχω κάποια αγαπημένα προϊόντα για να απαλλαγώ από τις τριχούλες;










Bic Gel Ξυρίσματος με Shea Butter: Ένα οικονομικό και ενυδατικό προϊόν. Απλώνεται ομοιόμορφα στο δέρμα, σχηματίζοντας αρκετό αφρό με λίγη ποσότητα. Το χρησιμοποιώ σε αντιστοιχία με το ξυραφάκι της Bic με την ενυδατική λωρίδα. Το κλειδί για να μην έχετε επώδυνη εμπειρία με το ξύρισμα είναι η ενυδάτωση!

Victoria Silk Touch Κρέμα Απολέπισης Καραμέλα: Το πιο οικονομικό και αποτελεσματικό scrub που έχω βρει! Ενώ κάνει καλή απολέπιση, αφήνει το δέρμα υπέροχα ενυδατωμένο και η μυρωδιά του είναι απλώς αισθησιακή θα τολμήσω να πω. Ιδανικότατο για πριν το ξύρισμα.

BioAroma Peeling Προσώπου: Δείτε τη γνώμη μου εδώ!

Ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε στο μπάνιο σας αυτή την περίοδο; Έχετε μείνει ευχαριστημένος/η;


Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!