Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

Πρωινή, καλοκαιρινή περιποίηση προσώπου + mini reviews

Ομορφιές μου! Πως περνάτε το τριήμερό σας; Τώρα που ανοίγει ο καιρός ίσως να παρατηρήσετε ότι το δέρμα σας έχει διαφορετικές ανάγκες. Προσωπικά, χρειάζομαι ένα απαλό καθαριστικό προσώπου, ελαφριά τόνωση, μία καλή ενυδατική ματιών (για αυτές τις άυπνες, καλοκαιρινές νύχτες που μου προσφέρουν τα κουνούπια!) και σίγουρα προστασία από τον ήλιο στο πρόσωπο, αλλά και στα χείλη. Οπότε, πάμε να σας δείξω ποια προϊόντα έχουν καταφέρει να αποκτήσουν μία θέση στην πρωινή μου περιποίηση!




L'Oreal Dermo-Expertise Αφρώδες Gel Ιδανικής Άνεσης
Μου αρέσει γιατί σαν gel είναι δροσιστικό και με λίγη ποσότητα κάνει πλούσιο αφρό. Δεν περιέχει σαπούνι και απευθύνεται σε ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Καμιά φορά χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ένα προϊόν για ευαίσθητες επιδερμίδες, καθώς το δέρμα μας μπορεί να έχει επηρεαστεί από κάποια "σκληρά" προϊόντα περιποίησης που μπορεί να έχουμε χρησιμοποιήσει. Το συγκεκριμένο καθαριστικό είναι οικονομικό και το σημαντικότερο για μένα είναι το γεγονός ότι δεν αισθάνομαι το δέρμα μου να με "τραβάει" μετά.
Που το βρίσκω; Στα σούπερ μάρκετ & Hondos Center.


Bioderma Solution Micellaire
Το χρησιμοποιώ σαν τονωτική λοσιόν, πάνω σε ένα βαμβάκι. Έχει καλά συστατικά για το δέρμα και το αφήνει ενυδατωμένο και απαλό. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σαν ντεμακιγιάζ (δείτε εδώ τη σύγκρισή του με τα άλλα νεράκια micellaire).
Που το βρίσκω; Στα ηλεκτρονικά φαρμακεία.


Organic Ocean Anti Aging Eye Cream
Τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά σε αυτό το προιον είναι το γεγονός ότι έχει διπλάσια ποσότητα (30ml) από τις υπόλοιπες κρέμες ματιών στην αγορά, οικονομική τιμή (18,81€=9,40€ τα 15ml) και είναι και οργανικής προέλευσης! Είναι απίστευτα ενυδατικό και ό,τι πρέπει για την μετέπειτα χρήση concealer. Δεν θεωρώ ότι είναι αντιγηραντικό προϊόν, καθώς δεν "τραβάει" το δέρμα μου, άρα δεν θα έκανε και δουλειά σε κάποια γυναίκα που έχει ρυτίδες. Το αρνητικό του είναι ότι λήγει σε 6 μήνες (καθώς είναι οργανικό), οπότε θέλει αγάπη και να μην το αφήσετε στην άκρη για κάποιον άλλο έρωτα για τα μάτια σας!
Που το βρίσκω; Στο organicbrands.gr.



Apivita Lip Care SPF20
Μα υπάρχει γυναίκα που να μην έχει έστω και ένα προϊόν Apivita ενταγμένο στη ρουτίνα περιποίησής της; Μακράν το καλύτερο lip balm που έχω δοκιμάσει! Έχει βουτυρένια υφή, προστατεύει τα χείλη μου από τον ήλιο και δεν περιέχει parabens, σιλικόνες και mineral oil. Το οργανικό κερί μέλισσας βοηθάει τα χείλη μου να παραμένουν απαλά και ενυδατωμένα όλη μέρα, με ελάχιστη ποσότητα κιόλας. Το ιδανικό για καλή ενυδάτωση πριν το κραγιόν, αλλά και για την παραλία.
Που το βρίσκω; Στα ηλεκτρονικά φαρμακεία.



Apivita Αντιηλιακό γαλάκτωμα προσώπου & σώματος με θαλάσσια λεβάντα & πρόπολη SPF50
Ουφ, προσπαθήστε να πείτε το όνομα αυτού του προϊόντος 10 φορές γρήγορα! Είναι το αντηλιακό που θα λατρέψουν οι λιπαρές επιδερμίδες, καθώς δεν υπάρχει περίπτωση να εμφανίσετε λιπαρότητα (λόγω της πρόπολης). Έχει αντίσταση στο νερό (μεγάλο μπόνους) και είναι υποαλλεργικό. Ενώ περιέχει ελιά και αλόη (ντιν, ντιν ενυδατικά συστατικά) δεν ενυδατώνει το δέρμα μου αρκετά. Χρειάζομαι σίγουρα ένα ενυδατικό primer εάν θέλω να φορέσω μακιγιάζ στο πρόσωπο, αλλιώς θα μαζέψει η BB κρέμα ή το foundation στις γραμμές έκφρασης. Προσοχή στην αντλία, μισό πάτημα και είστε καλυμμένη για πρόσωπο και λαιμό. Είναι ελληνικό προϊόν, δεν περιέχει πολλά βλαβερά συστατικά για το πρόσωπο και δεν έχω καεί ποτέ, ακόμα και εάν το έχω βάλει μια φορά το πρωί και γύρισα σπίτι μου το απόγευμα (+1 Apivita)!
Που το βρίσκω; Στα ηλεκτρονικά φαρμακεία.



Ποια προϊόντα προτιμάτε για την καλοκαιρινή σας περιποίηση; Έχετε να μου προτείνετε κάποια;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!