Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014

Προϊόντα για την ευαίσθητη περιοχή

Το καλοκαίρι είναι σίγουρα μία πιο ανέμελη περίοδος, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε γυναίκες και όταν κάνει ζέστη πρέπει να δίνουμε λίγο παραπάνω προσοχή στην... ευαίσθητη περιοχή μας. Καθώς με τη ζέστη ιδρώνουμε περισσότερο, είναι πιο πιθανό να υπάρξουν ερεθισμοί, φαγούρα, ευαισθησίες, δυσοσμίες, κολπίτιδες και μυκητιάσεις. Οπότε, θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για να διατηρήσω την περιοχή φρέσκια και καθαρή!


EveryDay Natural Fresh
Είναι μία πολύ οικονομική επιλογή, από μία εταιρεία που την εμπιστεύομαι και στις σερβιέτες. Υπόσχεται ότι προστατεύει την ευαίσθητη περιοχή από ερεθισμούς και ξηρότητα, ενώ παράλληλα διατηρεί το ph σε φυσιολογικά επίπεδα. Είναι αρκετά ήπιο και αφήνει την περιοχή ενυδατωμένη. Το προτιμώ σαν μία οικονομική λύση και επίσης είναι δερματολογικά και γυναικολογικά ελεγμένο.
Που το βρίσκω; Στα σούπερ μάρκετ. 


Pharmasept Tol Velvet Hygienic Shower
Απευθύνεται σε όλες τις περιοχές του σώματος (πρόσωπο, σώμα & ευαίσθητη περιοχή). Προσφέρει αντιμικροβιακή προστασία, ενυδάτωση και καταπραϋντική δράση. Όχι μόνο είναι το αγαπημένο μου για την ευαίσθητη περιοχή, αλλά και για όλο το σώμα, ειδικά εάν είμαι όλη μέρα στον ήλιο και έχει κοκκινίσει το δέρμα μου. Όσον αφορά το πρόσωπο, θα το λατρέψετε σαν ένα ήπιο προϊόν. Ειδικά εάν είχα αρκετή ακμή και έχει κοκκινίλες το πρόσωπό μου είναι η πρώτη μου επιλογή.
Που το βρίσκω; Εδώ


Corpus Αφρόλουτρο Βανίλια Μπισκότο
Το πιο οικονομικό από όλα. Ενώ δεν απευθύνεται στην ευαίσθητη περιοχή, το προτιμώ συχνά, καθώς έχει αντισηπτικές και αποσμητικές ιδιότητες. Περιέχει φυτικά εκχυλίσματα και υπόσχεται βελούδινη απαλότητα. Χρειάζομαι λίγη ποσότητα για πλούσιο αφρό σε όλο το σώμα και αφήνει το δέρμα υπέροχα αρωματισμένο (όπως και το μπάνιο μου)!
Που το βρίσκω; Στα Hondos Center


Συνοπτικά & ποιο προτιμώ
Κατά τις δικές μου προτιμήσεις, το καλύτερο είναι της Pharmasept, όσον αφορά την γενική του απόδοση. Για την ευαίσθητη περιοχή ως δεύτερο θα επιλέξω της EveryDay και ως τρίτο της Corpus. Να τονίσω ότι γνωρίζω ότι το τελευταίο δεν απευθύνεται σε αυτή την περιοχή, παρόλα αυτά σας το προτείνω σαν μία οικονομική λύση, που κάνει καλή δουλειά (και είναι ασφαλές για τη χρήση αυτή φυσικά).



Ποιο από τα τρία θα επιλέγατε; Χρησιμοποιείτε κάποιο προϊόν για την ευαίσθητη περιοχή;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!