Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

The Fairy Tail Tag!

Ήρθε επιτέλους το σαββατοκύριακο! Είδα αυτό το tag στο blog της Κοραλλίας και μου άρεσε η ιδέα του, οπότε είπα να το κάνω! Ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα λοιπόν!




1) Η Χιονάτη: Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο;

Σε γενικές γραμμές θα απαντήσω... όχι! Δεν νομίζω να υπάρχει γυναίκα που να έχει μονίμως αυτοπεποίθηση και ειδικά εγώ, που είμαι πολύ παρατηρητική και θα προσέξω μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια!

2) Η Ωραία Κοιμωμένη: Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ;
Με τον ύπνο δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις. Τώρα τελευταία όμως κοιμάμαι κατά τις 11 το βράδυ και ξυπνάω κατά τις 8 το πρωί (πρωτόγνωρο για μένα, και όμως αληθινό!).


3) Η Σταχτοπούτα: Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι;
Όχι, καθώς μένω μόνη μου. Αλλά ακόμα και όταν μένω με τη μαμά μου, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός (23 χρονών γαϊδούρα είμαι πια!).

4) Η Ραπουνζέλ: Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω;
Είμαι σπιτόγατα, δεν θα το αρνηθώ. Παρόλα αυτά απολαμβάνω πολύ τη φύση και την καλή παρέα, οπότε άμα έχω ένα από τα δύο τότε σίγουρα θα περάσω καλά!

5) Η Κοκκινοσκουφίτσα: Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους;
Δεν θα το έλεγα. Παρόλα αυτά προσπαθώ να είμαι περισσότερο κοινωνική!

6) Ο Λύκος και τα 7 Κατσικάκια: Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα;
Δεν θα το έλεγα. Είμαι αρκετά καχύποπτη και με τόσες ταινίες και τόσα βιβλία, καλά εκπαιδευμένη θα έλεγα στην αλήθεια και το ψέμα (το οποίο υπάρχει παντού δυστυχώς).

7) Η Πεντάμορφη και το Τέρας: Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου;
Η ειλικρίνεια και το καλό χιούμορ.

8) Η Μικρή Γοργόνα: Τι θα θυσίαζες για την αγάπη;
Αφού την πάτησα άπειρες φορές, θα πω όχι και πολλά. Είναι δύσκολο να βρεις κάποιον στις μέρες μας που να του δώσεις και να σου δώσει τα πάντα. Θα θυσίαζα τα πάντα για τη Λέια όμως, το υπέροχο σκυλάκι μου. Και εκείνη το ίδιο για μένα πιστεύω!

Η Λέια με το βλέμμα της το λάγνο!


9) Ο Πρίγκιπας Βάτραχος: Τι θεωρείς αηδιαστικό;
Την διπροσωπία, το ψέμα και την αδιαφορία. Είναι απίστευτο πως με κάποιους ανθρώπους έχετε περάσει τόσα και σε έχουν διαγράψει μετά από αυτά. Ή σε πλήγωσαν τόσο πολύ, που σε έκαναν να θέλεις να τους διαγράψεις εσύ...

10) Ο Τζακ και η Φασολιά: Έχεις κανένα φυτό;
Έχω έναν τεράστιο κήπο, ο οποίος θέλει ξε-χορτάριασμα. Κάποιος εθελοντής;

11) Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Έχεις κάποιο κατοικίδιο, κι αν όχι θα ήθελες;
Έχω ένα γερμανικό ποιμενικό, ονόματι Λέια. Κοντεύει να γίνει 4 ετών και είναι ένα γομαράκι 32 κιλών! Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα μία αγέλη με μεγαλόσωμα σκυλιά όμως, όσες πιο πολλές ράτσες, τόσο το καλύτερο! Αλλά άντε να τα ταΐσεις!!

Το πρώτο μπάνιο της Λέια!


12) Πινόκιο: Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί;
Έχω μεγάλα όνειρα, αλλά πάντα προσπαθώ να τα πηγαίνω καλά κάθε μέρα στη ζωή μου, σε όλους τους τομείς. Οπότε, προς το παρόν εύχομαι να καταφέρω να περάσω κάποια μαθήματα σε αυτή την εξεταστική!

13) Πίτερ Παν: Πόσων χρονών αισθάνεσαι;
Είμαι 23 και πολλές φορές αισθάνομαι 83! Δεν αισθάνομαι σοφότερη, αλλά ασυμβίβαστη με τους συνομήλικούς μου, ίσως για αυτό. Είμαι πολύ σοβαρή άμα θέλω και νιώθω πολλά deja-vu, σαν να έχω ζήσει 100 ζωές στο παρελθόν. Περίεργο συναίσθημα!

14) Η Βασίλισσα του Χιονιού: Τι θα έκανες για τον καλύτερό σου φίλο;
Ο καλύτερός μου φίλος είναι ο Βασίλης και θα έκανα τα πάντα για εκείνον. Μένουμε μακριά, αλλά η σχέση μας έχει κρατήσει εδώ και 17 χρόνια! Τον αγαπάω πολύ και είναι από τους λίγους ανθρώπους που έχουν ένα κομμάτι από την καρδιά μου.

Βασίλη... Σε αγαπάω και μου λείπεις!


15) Η Πριγκίπισσα και το Μπιζέλι: Είσαι ευαίσθητη;
Όσοι με έχουν γνωρίσει θα σας πουν σίγουρα όχι. Η Κωνσταντίνα θα σας πει σίγουρα ναι όμως! Κλαίω εύκολα σε ταινίες, βιβλία. Μια φορά μία ελαφίνα είχε χάσει το παιδί της από ένα λιοντάρι σε ένα ντοκιμαντέρ και είχα ρίξει τόσο κλάμα, που είχα κόκκινα μάτια για μια μέρα. Με πληγώνουν εύκολα τα λόγια και οι πράξεις, ακόμα και άμα δεν το δείχνω εκείνη τη στιγμή.

16) Τα Καινούρια Ρούχα του Αυτοκράτορα: Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου;
Προσπαθώ να με ενδιαφέρει, γιατί είναι ωραίο να δείχνεις όμορφη σαν γυναίκα, αισθάνεσαι σίγουρα καλύτερα. Αλλά τα μπλουζάκια μου από τα ροκ συγκροτήματα δεν τα αλλάζω με τίποτα! Ας μην αναφερθώ στο κομμάτι "τακούνια" (τι να κάνω με το 1,78 μου;).

17) Ο Γενναίος Ραφτάκος: Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο;
Δεν μπορείς να ζήσεις μόνη σου σε χωριό, άμα δεν είσαι και λίγο γενναία. Αντιμετωπίζω καθημερινά τόσα έντομα, τους επικίνδυνους Κρητικούς (έχετε οδηγήσει ποτέ σε χωριό της Κρήτης; Έχουμε άλλο Κ.Ο.Κ. εδώ!) και μία φορά μία λεκτική επίθεση από έναν συμφοιτητή μου, όσον αφορά το AnotherMakeupWorld και πόσο δεν του άρεσε (και πολλά άλλα κοσμικά). Οπότε, θα έλεγα πως ναι.


Όποια blogger βλέπει αυτό το tag, είναι tagαρισμένη από μένα να το κάνει! Περιμένω και τις δικές σας απαντήσεις!


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!