Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 11 Μαΐου 2014

Frezyderm Eye Balm

Ομορφιές μου, πως περάσατε την Κυριακή σας; Μέσα στο διάβασμα και την επεξεργασία βίντεο κατάφερα να στριμώξω και μία φωτογράφιση. Πρόκειται για την κρέμα ματιών της Frezyderm, ονόματι Eye Balm!


Το προϊόν

Πρόκειται για μία πολυτελέστατη άσπρη συσκευασία με διάφανο καπάκι των 15ml. Δεν περιέχει parabens και είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένο. Απευθύνεται σε όλες τις  ηλικίες και όλους τους τύπους δέρματος.

Υπόσχεται:
  • Μείωση μαύρων κύκλων   ναι
  • Σύσφιξη & αποιδηματική δράση (δηλαδή μείωση σακουλών, αλλιώς πρηξιματάκια)   ίσως
  • Ελαστικότητα & λάμψη   έτσι & έτσι
  • Μείωση των λεπτών γραμμών   ίσως



Η γνώμη μου
Ας ερωτευθούμε όλοι μαζί την υπέροχη αυτή συσκευασία. Πραγματικά, το πιο πολυτελές (στην όψη τουλάχιστον) προϊόν στο μπάνιο μου, +1 Frezyderm! Το προϊόν έχει σχετικά πηχτή σύσταση (οπότε, θέλω ελάχιστη ποσότητα) και είναι απίστευτα ενυδατικό. Μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι όλες οι ηλικίες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν. Καθώς δεν έχω ρυτίδες, λεπτές γραμμές και σακούλες (αυτό θα έλειπε στα 23 μου!), δεν μπορώ να σας μιλήσω για την απόδοσή του σε αυτούς τους τομείς. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν αισθάνθηκα κάποια σύσφιξη ή την περιοχή να είναι ελαστικότερη.



Δεν έχω βρει πιο ενυδατική κρέμα ματιών από τη συγκεκριμένη πάντως! Η περιοχή κάτω από τα μάτια μου με ευχαριστεί κάθε φορά που την χρησιμοποιώ. Όσον αφορά το κομμάτι των μαύρων κύκλων, είναι αρκετά αποδοτική, προς μεγάλη μου έκπληξη! Μην περιμένετε να ξενυχτάτε συνεχώς ή να μην ενυδατώνεστε σωστά και να κάνει θαύματα η κρέμα αυτή από μόνη της βέβαια. Με λιγότερες ώρες ύπνου (6-7/ημέρα) παρατήρησα ότι όχι μόνο κρατάει σε ισορροπία τους μαύρους μου κύκλους, αλλά τους έκανε να δείχνουν ελαφρώς καλύτερα! Οπότε, φαντάζομαι ότι με λίγο παραπάνω ύπνο θα βελτιωθούν ακόμα περισσότερο.

Η αντλία
Πρόκειται για το απογοητευτικό κομμάτι της συσκευασίας, καθώς με ένα κανονικό πάτημα βγαίνει το τριπλάσιο προϊόν από αυτό που χρειάζεται. Μετά την πρώτη εφαρμογή λοιπόν, έμαθα να πατάω προσεκτικά και ελάχιστα την αντλία (my precious!). Να προσθέσω ότι όταν τελειώνει η κρέμα, το ασημένιο μέρος της συσκευασίας ξεβιδώνει, οπότε θα μπορείτε να πάρετε όλο το προϊόν από μέσα.



Τιμή & θα το ξαναγόραζα;
Η φθηνότερη τιμή που το βρίσκετε στο Internet είναι 12,69 (εδώ). Την θεωρώ εξαιρετική κρέμα για όλες τις ηλικίες (αν αποκτήσω ρυτίδες θα την εμπιστευτώ πάλι). Για εμένα σημαντικοί παράγοντες ήταν οι μαύροι κύκλοι και πάνω απ' όλα η ενυδάτωση. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, είναι ένα προϊόν που σίγουρα θα ξαναγοράσω, καθώς διέπρεψε και στους δύο αυτούς τομείς.

Εσείς, τι έχετε δοκιμάσει από Frezyderm; Ποιο είναι ένα αγαπημένο σας προϊόν από την εταιρεία αυτή;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!