Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

The Spring Lover Tag!

Γεια σας ομορφιές μου! Σήμερα σας έχω ένα ανοιξιάτικο tag, που ονομάζεται Spring Lover (= αυτός που αγαπάει την άνοιξη). Να ευχαριστήσω πολύ την Μαρία και τη Δέσποινα που με σκέφτηκαν και με έκαναν tag. Πάμε λοιπόν να αρχίσουμε!

















"Κανόνες"

1) Αναφέρεις το άτομο που σε έκανε tag και το άτομο που δημιούργησε το tag (Δήμητρα).
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
3) Κάνουμε tag 10 κοπέλες.
4) Ενημερώνουμε τις κοπέλες που κάναμε tag.

Ερωτήσεις

1) Ποιο είναι το αγαπημένο σχέδιο για τα νύχια σου την άνοιξη;

Μου αρέσει πολύ να βάφω τα νύχια μου με ανοιχτές αποχρώσεις και σε μερικά νύχια να βάζω γλίτερ πάνω από το βερνίκι ή ακόμα και να χρησιμοποιώ αυτοκόλλητα με λουλούδια κλπ.

2) Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;

Εννοείται το έντονο φούξια! Αλλά πολλές φορές βρίσκω τον εαυτό μου να φοράει και ροδακινί αποχρώσεις.

3) Ποιο χρώμα γενικά σε εμπνέει την άνοιξη;

Καθώς είμαι τόσο ευλογημένη ούτως ώστε να μένω στην εξοχή, με εμπνέουν τα χρώματα των λουλουδιών που ανθίζουν στον κήπο μου και φυσικά το χρώμα πράσινο, που το βλέπω παντού!

4) Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;

Δεν αλλάζω κάτι στο στυλ μου όταν μπαίνει η άνοιξη, φοράω κυρίως κοντομάνικο με ζακέτα, ένα ωραίο φουλάρι, jeans και είτε μποτάκια είτε αθλητικά.

5) Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;

Δαχτυλίδια, όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά! 

6) Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο; 

Βερίκοκο (εδώ θα βρείτε ποια φυτά ανθίζουν την άνοιξη!)!

7) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;

Η μυρωδιά των ανθισμένων λουλουδιών φυσικά!

8) Τι σ’αρέσει πιο πολύ σε αυτή την εποχή;

Το ότι η θερμοκρασία δεν είναι ούτε υψηλή ούτε χαμηλή. Μου αρέσει λοιπόν που δεν βλέπω το μακιγιάζ μου να "λιώνει" από την πολλή ζέστη, αλλά και το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να ντύνομαι σαν κρομμύδι, που λέω και εγώ!

9) Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;

Η ανεμώνη σίγουρα. Είναι τόσο απλό λουλούδι και παράλληλα τόσο εντυπωσιακό!

Πηγή: http://www.weddingstylist.gr/page/2/

10) Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;

Κυρίως χαράς και αισιοδοξίας, καθώς βλέπω πιο συχνά τον ήλιο και αυτό τον κάθε άνθρωπο θα τον έκανε σίγουρα λίγο πιο χαρούμενο!

11) Είναι η αγαπημένη σου εποχή κι αν όχι, ποια είναι;

Η αγαπημένη μου εποχή είναι ο χειμώνας! Μου αρέσει να πίνω ζεστά ροφήματα, να ακούω τη βροχή και το κρύο συσφίγγει το δέρμα, χαχαχα!

12) Πες μας ένα τραγούδι που ακούς την άνοιξη.

Ακούω πολλή μουσική όλο το χρόνο, δεν ακούω κάτι συγκεκριμένο μία συγκεκριμένη εποχή (εκτός από τα Χριστούγεννα ίσως). Πάντως, ενώ δεν είναι ανοιξιάτικο κομμάτι, αυτή την περίοδο ακούω πολύ συχνά το Tomorrow των Silverchair.



Οι ερωτήσεις της Μαρίας

13) Προτιμάς τα έντονα χρώματα για μακιγιάζ και νύχια ή τα παστέλ;

Έντονα χρώματα, καθώς θεωρώ ότι μου πηγαίνουν περισσότερο.

14) Πολλοί άνθρωποι όταν ήταν παιδάκια είχαν κυλιστεί σ' ένα χωράφι από ανθισμένα λουλούδια. Εσύ έχεις μια τέτοια ανάμνηση; Αν ναι, περιέγραψέ τη μας. Αν όχι, θα ήθελες να έχεις ή είσαι από αυτούς που τους ενοχλούν τα ζουζούνια;

Δεν έχω κάποια τέτοια ανάμνηση και ούτε θα ήθελα να έχω, γιατί είμαι περισσότερο παιδί της θάλασσας! Πάντως, δεν θα είχα πρόβλημα τόσο με τα ζουζούνια, όσο με το χώμα και πως θα το αφαιρούσα μετά από πάνω μου!

15) Προτιμάς την άνοιξη να έχεις λουλούδια στο βάζο ή σε γλάστρες; (Όταν τα έχεις στο βάζο μαραίνονται σε μια βδομάδα και παίρνεις άλλα. Όταν τα έχεις στη γλάστρα διατηρούνται επ' αόριστον αλλά θέλουν πιο πολύ φροντίδα).

Δεν προτιμάω τίποτα από τα δύο. Έχω έναν τεράστιο κήπο και μένω στην Κρήτη (όπου το έδαφος είναι υπερβολικά πρόσφορο), οπότε όλα μου τα λουλούδια, που τα έχω στο χώμα του κήπου, αυτοσυντηρούνται στην ουσία, με ελάχιστο νερό το καλοκαίρι.

Η σκυλίτσα μου, η Λέια, αράζει στο... λουλουδάτο κήπο της!

Οι δικές μου ερωτήσεις στα blogs που κάνω tag
  • Ποιο ρόφημα προτιμάς να πίνεις την άνοιξη;
  • Αλλάζεις την διατροφή σου όταν μπαίνει η άνοιξη (λόγω της θερμοκρασίας κλπ);
  • Τι χρώματα σκιών ή/και μολυβιών προτιμάς να φοράς την άνοιξη;

Είστε... tagαρισμένες!

Όποια κοπέλα θέλει μπορεί φυσικά να το κάνει το tag! Θα χαιρόμουν πολύ να μάθω και τις δικές σας απαντήσεις! :)



Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!