Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Tag: Αγαπημένες Μάρκες ~ Favourite Brands

Ομορφιές μου! Ένα άκρως ενδιαφέρον tag σας έχω για σήμερα! Ονομάζεται favourite brands (=αγαπημένες μάρκες) και περιέχει ερωτήσεις σχετικές με τις εταιρείες καλλυντικών. Ελπίζω να σας αρέσει!

Σε όποια blogger της αρέσει και θέλει να το κάνει, μπορεί να θεωρήσει τον εαυτό της tagαρισμένο από μένα! 




Οι ερωτήσεις

1. Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία για περιποίηση προσώπου;
2. Ποια είναι η αγαπημένη σου high end μάρκα καλλυντικών;
3. Ονόμασε 5 top brands για κραγιόν!
4. Η πιο αγαπημένη μου οικονομική εταιρία είναι ...
5. Το ωραιότερο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ στη ζωή μου είναι...
6. Καλύτερα foundation μπορείς να βρεις στην εταιρία ...
7. Η πιο αξιόλογη "web brand" για σένα είναι η ...
8. Ποια εταιρία καλλυντικών βγάζει κατά τη γνώμη σου τις πιο ωραίες μάσκαρα;
9. Από τις ελληνικές εταιρίες καλλυντικών ποια ξεχωρίζεις και γιατί;
10. Μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων ανήκει δικαιωματικά στη ...
11. Ποιας μάρκας είναι τα αγαπημένα σου πινέλα;
12. Αν ήσουν επαγγελματίας μακιγιέζ ποια προϊόντα θα εμπιστευόσουν για τις πελάτισσές σου;
13. Υπάρχει κάποιο brand που να σε έχει απογοητεύσει πλήρως;
14. Η έκπληξη της χρονιάς για μένα ήταν ...
15. Αν σε υποχρέωναν να χρησιμοποιήσεις προϊόντα αυστηρά από μια και μόνο εταιρία, ποια θα ήταν αυτή;
16. Αγαπημένο κατάστημα για αγορές καλλυντικών;
17. Καλύτερη βαφή μαλλιών ever είναι η ...
18. Το ελιξήριο των μαλλιών μου επινόησε η ...
19. Ποια είναι η καλύτερη φαρμακευτική εταιρία καλλυντικών για εσένα;
20. Σε ποια επωνυμία ανήκει το αγαπημένο σου eye primer;

Γράψτε μου και εσείς τις δικές σας απαντήσεις στα σχόλια!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!