Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Τι έχω στο κομοδίνο μου; + mini reviews

Γεια σας ομορφιές μου! Σήμερα είπα να σας δείξω ποια προϊόντα έχω στο συρτάρι του κομοδίνου μου. Είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ πριν τον ύπνο είτε καθημερινώς είτε σε εβδομαδιαία βάση. Πάμε να τα γνωρίσουμε!

Θα χαιρόμουν πολύ να δω αυτό το blog post και από άλλες bloggers, οπότε θεωρείστε το σαν tag και κάντε το, ανυπομονώ να διαβάσω για τα δικά σας προϊόντα!


Oriflame Foot Cream Aromatic Winter
Πρόκειται για ένα προϊόν με ενδιαφέρον άρωμα, διακριτικό. Δίνει την απαραίτητη ενυδάτωση για το χειμώνα, καθώς η κρέμα δεν είναι πολύ λιπαρή και απορροφάται σχετικά γρήγορα. Την απλώνω, δοκιμάζω μερικά από τα παρακάτω προϊόντα και έπειτα φοράω τις κάλτσες μου. Το πρωί τα πόδια μου είναι πολύ μαλακά, ειδικά άμα έχω κάνει απολέπιση στο ντουζ την προηγούμενη ημέρα.


Την βρήκα 2,90€ σε προσφορά στο site της Oriflame, αλλά δεν θα την ξαναπάρω (ενώ είναι ένα ωραίο προϊόν) καθώς πιστεύω ότι τη δουλειά της μπορεί άνετα να την κάνει μία απλή ενυδατική σώματος.

JeanBio Κρέμα Χεριών
Περιέχει ελαιόλαδο, shea butter και δεντρολίβανο. Έχει ένα ευχάριστο άρωμα, διακριτικό και η ποσότητά της είναι 100ml. Απλώνεται και απορροφάται εύκολα. Με βοηθάει αρκετά με τα ξηρά μου χέρια και μου αρέσει που δεν είναι λιπαρή. Είναι ένα οργανικό προϊόν και το 98,9% των συστατικών του αποτελείται από προϊόντα φυσικής προέλευσης.


Θα τη βρείτε εδώ στα 6,90. Θα την ξαναγόραζα γιατί έχει μεγάλη ποσότητα στο σωληνάριο, χρειάζομαι ελάχιστη κρέμα για να ενυδατώσω τα χέρια μου και είναι οργανικό προϊόν, που παρασκευάζεται στην Ελλάδα, ένας από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς!

White Aloe μπαλσάμ για πετσάκια & δυναμωτικό νυχιών
Δεν έχω πολλά να πω για αυτά τα δύο προϊόντα, εκτός του ότι είναι υπέροχα! Το μπαλσάμ για τα πετσάκια τα μαλακώνει αμέσως, κάνοντας την περιποίησή τους ευκολότερη και το μανικιούρ πιο όμορφο.

Όσον αφορά το δυναμωτικό νυχιών έχει ωραίο άρωμα και ένα εύχρηστο απλικατέρ. Είχα πάντα αρκετά δυνατά νύχια, οπότε δεν παρατήρησα κάποια τεράστια διαφορά, αλλά όποτε το χρησιμοποιώ τα νύχια μου σίγουρα δείχνουν πιο υγιή.

Θα τα βρείτε στα Jumbo και τα δύο, είναι πολύ οικονομικά και φυσικά θα τα ξαναγόραζα!

Intermed αντισηπτικό χεριών (βανίλια)
Πρόκειται για ένα από τα οικονομικότερα αντισηπτικά που θα βρείτε στην αγορά. Ενώ εξαφανίζεται σχεδόν αμέσως όταν το απλώνω, δεν αφήνει τα χέρια ξηρά, όπως κάνουν πολλά άλλα αντισηπτικά. Προσωπικά, το άρωμά του δεν μου αρέσει, παρόλα αυτά θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει ούτως ώστε τα χέρια μου να είναι πεντακάθαρα πριν κοιμηθώ.


Το βρίσκεται σε σούπερ μάρκετ, αλλά και στα Jumbo. Δεν θα ξαναγόραζα το συγκεκριμένο, αλλά σίγουρα κάποια άλλη μυρωδιά.

Tender Care (Καραμέλα)
Πρόκειται για ένα ενυδατικό χειλιών, από την Oriflame. Το βαζάκι του ενώ είναι πολύ όμορφο και για διακοσμητικό, είναι σίγουρα δύσχρηστο, καθώς η χρήση του απαιτεί κοντά νύχια ή μπατονέτα. Παρόλα αυτά, είναι πολύ ενυδατικό και έχοντας δοκιμάσει τις περισσότερες μυρωδιές, θα έλεγα ότι η συγκεκριμένη είναι η αγαπημένη μου! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες ξηρές περιοχές του σώματος, όπως είναι τα γόνατα και οι αγκώνες.

Το βρίσκετε στην Oriflame, προσωπικά ποτέ δεν το έχω αγοράσει πάνω από 3€ στις προσφορές. Θα το ξαναγοράσω σίγουρα!

Εσείς, ποια προϊόντα χρησιμοποιείτε λίγο πριν κοιμηθείτε;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!