Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Lovie Smooth Touch Eye & Lip Pencils

Ναι, το ξέρω, άργησα να γράψω κάποιο review. Επανήλθα δριμύτερη λοιπόν με ένα (τι ένα, έξι για την ακρίβεια!) οικονομικό προϊόν, τα μολύβια Smooth Touch από τη Lovie



To προϊόν
Πρόκειται για μολύβια που έχουν το ίδιο χρώμα στη συσκευασία τους όπως και το προϊόν που περιέχουν. Η σειρά Smooth Touch της Lovie αποτελείται από 40 αποχρώσεις. Κάθε μολυβάκι έχει 1,5gr προϊόντος και έχουν ξύλινη μύτη (δεν είναι δηλαδή μηχανικά). 

Η γνώμη μου
Καταρχάς, ας μιλήσουμε για το πόσο βολικό είναι το ότι έχουν ίδιο χρώμα σε ολόκληρη τη συσκευασία τους με το χρώμα του μολυβιού; Πολύ χρήσιμο, ειδικά για όσες έχουμε πολλά μολύβια ματιών και χειλιών!

Οι φωτογραφίες με τις αποχρώσεις (μάτια & χείλη, βλ. παρακάτω) δεν έχουν βγει καλές, ζητώ συγνώμη!
Λοιπόν, οι αποχρώσεις για τα μάτια που έχω είναι το κλασικό μαύρο (01), το άσπρο (06) και ένα σκούρο μωβ (33). Καθώς είναι μολύβια και για μάτια και για χείλη, έχουν και θετικά και αρνητικά (δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα). Το θετικό τους είναι ότι αποτελούν τα ιδανικά μολύβια για σβήσιμο. Ειδικά το μαύρο το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές σε smokey μακιγιάζ. Όπως φανταστήκατε όμως, δεν έχουν καλή διάρκεια στο εσωτερικό του ματιού (το πολύ 4 ώρες). Με τον καιρό όμως, όσο ξηραίνονται, παρατηρώ το αντίθετο φαινόμενο: είναι λίγο πιο δύσκολα στο σβήσιμο και κρατάνε λίγο παραπάνω στην εσωτερική γραμμή.



Οι αποχρώσεις για τα χείλη είναι υπέροχες και τις θέλω όλες! Έχω ένα κοραλλί (25), ένα ροζ nude (41) και ένα nude που κοκκινίζει λίγο (15). Καθώς η σύσταση αυτών των μολυβιών είναι αρκετά κρεμώδης, αποτελούν ιδανικά μολύβια χειλιών, καθώς δεν τα ξηραίνουν, έχουν καλή απόδοση και φοριούνται άνετα από μόνα τους. Βοηθάνε το κάθε κραγιόν να κρατήσει αρκετά ικανοποιητικά.



Το γεγονός ότι αυτά τα μολύβια είναι ξύλινα εμένα μου αρέσει προσωπικά, καθώς θεωρώ ότι με τα μηχανικά μολύβια δεν παίρνω τόσο πολύ προϊόν. Τα μηχανικά σπάνε εύκολα, ενώ τα ξύλινα είναι ευκολότερα στη χρήση τους.

Που μπορείτε να τα βρείτε & θα τα ξαναγόραζα;
Τα βρίσκετε στην τιμή του 1,50€ το καθένα στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Lovie (εδώ), αλλά και στα καταστήματα της Lovie στο μετρό (σταθμοί Συγγρού-Φιξ και Άγιος Αντώνιος), στην Καλλιθέα, στην Νέα Ιωνία και στην Θήβα.

Θα αγοράσω σίγουρα και άλλες αποχρώσεις, έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη, ειδικά από τα χρώματα για τα χείλη!


Εσείς, θα τα δοκιμάζατε; Τι έχετε χρησιμοποιήσει από τη Lovie;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!