Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014

L'Oreal Studio Silk & Gloss σπρέι κατά της θερμότητας

Καλησπέρα! Καθώς διανύουμε περίοδο γιορτών, αυτό σημαίνει πολλές επισκέψεις. Είμαι σίγουρη ότι κανείς δεν έχει το χρόνο να περιμένει να στεγνώσουν φυσικά τα μαλλιά του, ή να αποφύγει τη θερμότητα (σίδερα κλπ). Οπότε, για να μην καταστραφούν τα μαλλιά μου μου αρέσει να χρησιμοποιώ το σπρέι Studio Silk & Gloss από τη L'Oreal. Πάμε να σας μιλήσω για αυτό!




Το προϊόν
Πρόκειται για ένα σπρέι προστασίας από τη θερμότητα. Απευθύνεται σε λεπτά μαλλιά, περιέχει 200ml και υπόσχεται ίσια μαλλιά για 24 ώρες, χωρίς φριζάρισμα, με λάμψη και μεταξένιο άγγιγμα.


Η γνώμη μου
Μπορεί να απορήσετε που κάποια κοπέλα με μπούκλες σαν και εμένα έχει στην κατοχή της ένα τέτοιο προϊόν. Θα σας πω λοιπόν ότι είμαι εθισμένη στην φρουτένια μυρωδιά του, ειδικά άμα το έχω βάλει πριν το πιστολάκι, μετά μυρίζει ευχάριστα όλο το μπάνιο! Όντως προστατεύει τα μαλλιά μου από τη θερμότητα και μετά τα αισθάνομαι μεταξένια και φαίνονται λαμπερά, όπως ακριβώς υπόσχεται. Δεν ισιώνω τα μαλλιά μου, για αυτό και δεν μπορώ να σας πω άμα τα κρατάει ίσια για 24 ώρες. Αυτό που μπορώ να σας εγγυηθώ όμως είναι ότι τα μαλλιά σας δεν θα φριζάρουν (ακούστε το λιονταράκι). Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που μου αρέσει περισσότερο αυτό το προϊόν από άλλα όμοιά του, καθώς έχω αιώνιο πρόβλημα με το φριζάρισμα, το οποίο όμως φαίνεται να αποτελεί πλέον παρελθόν.


Όπως πάντα, θα αναφερθώ στο σύστημα ψεκασμού (ναι, μιλάμε ακόμα για προϊόν μαλλιών!), το οποίο με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Δεν βγάζει πολύ προϊόν, ούτε όσο προϊόν βγάζει το "πετάει"σε πολλές κατευθύνσεις, με αποτέλεσμα να χάνεται αρκετή ποσότητα πάνω στην προσπάθεια εφαρμογής. Με 4-5 απλές κινήσεις (γιατί έχω και πολλά μαλλιά) έχει πάει σε όλα μου τα μαλλιά και με ένα χτένισμα είμαι έτοιμη για το πιστολάκι.



Το έχετε δοκιμάσει; Ποιο θερμοπροστατευτικό προϊόν είναι το αγαπημένο σας;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!