Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

Get To Know US tag! ❤ με την Αναστασία!

Ομορφιές μου! Σήμερα θα σας γνωρίσω την Νο1 ομορφιά μου, την ανηψιά μου την Αναστασία! Περιμένω και τις δικές σας απαντήσεις!

 Όποια βλέπει αυτό το βίντεο και θέλει να το κάνει, έχει αυτόματα γίνει tagged από μένα!


Οι ερωτήσεις

1. Πώς σε λένε;
2. Πότε γεννήθηκες; 
3. Που μένεις;
4. Που έχεις δουλέψει;
5. Μήκος μαλλιών, χρώμα μαλλιών, χρώμα ματιών;
6. Πόσο ψηλή είσαι;
7. Τattoo/Piercings;
8. Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
9. Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
10. Ποιο ήταν το αγαπημένο σου και ποιο το χειρότερό σου μάθημα στο σχολείο;
11. Έχεις κατοικίδιο;
12. Έχεις πάει ποτέ εξωτερικό;
13. Ποιες χώρες θα 'θελες να επισκεφτείς;
14. Τι τηλέφωνο έχεις;
15. Θες να κάνεις παιδιά;
16. Ποιο είναι το αγαπημένο σου πράγμα να κάνεις;
17. Αγαπημένη ταινία;
18. Αγαπημένη σειρά;
19. Αγαπημένο χρώμα;
20. Αγαπημένο ζώο;
21. Αγαπημένο άρωμα;
22. Αγαπημένο φαγάδικο;
23. Αγαπημένο τραγούδι;

Απαντήστε μου σε όποιες ερωτήσεις θέλετε! ;)

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!