Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Apivita Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης

Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα πολυχρηστικό προϊόν από την Apivita. Αναφέρομαι φυσικά στο βιολογικό διάλυμα πρόπολης, το οποίο υπόσχεται πολλά. Πάμε να το γνωρίσουμε!



Το προϊόν

Πρόκειται για ένα μικρό μπουκαλάκι, των 50ml. Η καφέ, χάρτινη συσκευασία του περιέχει επίσης ένα εξάρτημα για μέτρηση της ποσότητας και πληροφορίες για την πρόπολη και τις ιδιότητές της. 



Η πρόπολη έχει αντισηπτικές, αντιοξειδωτικές, θεραπευτικές, αντιμικροβιακές, αντιβιοτικές, αντιμυκητιασικές και αντι-ιικές ιδιότητες. Υπόσχεται ότι:
  • Αντιμετωπίζει τα συμπτώματα του κοινού κρυολογήματος, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της φυσικής άμυνας του οργανισμού
  • Βοηθάει στην ανάπλαση και επούλωση της επιδερμίδας (τοπική χρήση)
  • Ενισχύει την υγιεινή της στοματικής κοιλότητας (γαργάρες)


Η γνώμη μου

Όταν άνοιξα για πρώτη φορά το μπουκαλάκι έκανα το λάθος να το φέρω κοντά στη μύτη μου. Η μυρωδιά του διαλύματος είναι πολύ έντονη και απωθητική. Αλλά όπως μου έχει μάθει η εμπειρία μου με το έλαιο τεϊόδεντρου (διαβάστε εδώ), ό,τι έχει άσχημη μυρωδιά, συνήθως θα κάνει πολύ καλό στην ακμή μου. Επικεντρώνομαι περισσότερο στο πρόσωπο, γιατί εκεί κυρίως χρησιμοποιώ την πρόπολη.


Με μία μπατονέτα λοιπόν βάζω την πρόπολη τοπικά (ποτέ σε όλο το πρόσωπο, καθώς θα το ξηράνει) στην ακμή. Τα σπυράκια ξεραίνονται επιτόπου και σε 1-2 μέρες έχουν εξαφανιστεί. Δεν είναι ένα προϊόν θαύμα, που εξαφανίζει με τη μία τα σπυράκια, αλλά το προτιμώ από όλα τα υπόλοιπα, γιατί καθαρίζει τόσο καλά την περιοχή, που δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβγεί σπυράκι. Όταν διάβασα ότι βοηθάει στην επούλωση της επιδερμίδας, αποφάσισα να το βάλω και στα σημάδια της ακμής μου. Και όντως, με το πέρασμα του χρόνου, κάνει πολύ καλή δουλειά και σε αυτό, δεν μου τα έχει εξαφανίσει ακόμα, αλλά έχουν μειωθεί αρκετά!

Πριν 1 μήνα είχα βγάλει μία πολύ άσχημη άφθα στη γλώσσα μου (είναι σπυράκι με πύον, όπως βγάζουμε και στο πρόσωπο). Υπέφερα αρκετά και τίποτα δεν με βοηθούσε. Ώσπου μια μέρα πήρα μία μπατονέτα και έβαλα λίγη πρόπολη επάνω. Ένιωσα απίστευτη ανακούφιση και με συστηματική χρήση (πρωί-βράδυ) η άφθα εξαφανίστηκε μέσα σε 2 μέρες. Χρησιμοποίησα την πρόπολη (διαλυμένη σε νερό) και για γαργάρες και όντως το στόμα μου μετά το αισθανόμουν απίστευτα καθαρό και την αναπνοή μου φρέσκια (η άσχημη μυρωδιά του προϊόντος δεν παραμένει στο στόμα, ευτυχώς!).


Καθώς πήγα στον παιδικό σταθμό από 6 μηνών, ανέπτυξα πολύ γερά αντισώματα, με αποτέλεσμα να μην αρρωσταίνω, σχεδόν ποτέ. Οπότε δεν κρυολόγησα καθόλου, για να μπορώ να σας πω για την ενίσχυση που υπόσχεται στην άμυνα του οργανισμού. Αλλά έχω μείνει τόσο ευχαριστημένη από αυτό το προϊόν, που το εμπιστεύομαι ότι θα την έκανε και αυτή τη δουλειά!

Θα ήθελα να πω ότι εκτίμησα πολύ τις αναλυτικές οδηγίες χρήσης και τις πληροφορίες για την πρόπολη που είχε μέσα η συσκευασία, καθώς το προϊόν έχει τόσες χρήσεις, που μπορεί κάποιος (σαν και εμένα) να μην τις γνώριζε όλες. Εγώ το αγόρασα μόνο για την ακμή μου, αλλά κατέληξα να το χρησιμοποιώ και για άλλα πράγματα.


Τιμή & που μπορείτε να το βρείτε

Μετά από μία έρευνα τιμών, η φθηνότερη τιμή του σε ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι στα 6,02€ (εδώ). Για μένα, είναι θαυματουργό προϊόν και σίγουρα θα το ξαναπάρω, αποτελεί πλέον απαραίτητο βήμα της καθημερινής μου, βραδινής περιποίησης.


Εσείς, θα το δοκιμάζατε; Τι σας αρέσει περισσότερο από τα προϊόντα της Apivita;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!