Οι ομορφιές μου!

Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

Sunsilk Leave In Treatment (ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά)

Καλό μήνα ομορφιές μου! Κάτι με έχει πιάσει με το θέμα "μαλλιά", γιατί όλο για αυτό σας μιλάω τώρα τελευταία! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που το έχω αγοράσει πάνω από 50 φορές στη ζωή μου, οπότε άμα δεν θεωρείται 100% έγκυρο αυτό το review, τότε δεν θεωρείται κανένα άλλο. Πρόκειται για το leave in conditioner από τη Sunsilk, ένα πρόγραμμα αναδόμησης για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά. Πάμε να ξεκινήσουμε!


Το προϊόν
Πρόκειται για μία συσκευασία των 200ml. Περιέχει Nutri-Oil και υπόσχεται ότι επανορθώνει τη φθορά σε 5 μόλις χρήσεις (!). Προτείνεται να το χρησιμοποιούμε σε βρεγμένα μαλλιά.

Η γνώμη μου
Μην περιμένετε να επανορθώσει τη φθορά των μαλλιών σας, αυτό δεν πρόκειται να το καταφέρει κανένα προϊόν, ας είμαστε ξεκάθαροι. Έχω ξανθές μπούκλες, τις οποίες δεν τις έχω βάψει ποτέ. Παρόλα αυτά, μου αρέσει να χρησιμοποιώ συνέχεια αυτή την κρέμα (ακόμα και σε στεγνά μαλλιά) καθώς βοηθάει στην αναδιαμόρφωση της μπούκλας, όταν αυτή έχει φριζάρει. Είναι κάτι το οποίο δεν το υπόσχεται, αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να το προσθέσουν στη συσκευασία!



Η μυρωδιά του είναι ευχάριστη, παρόλα αυτά δεν παραμένει. Τα χέρια μου χρειάζονται οπωσδήποτε ξέπλυμα μετά τη χρήση του, καθώς είναι πολύ ενυδατικό. Ο λόγος που σας δείχνω το καπάκι του είναι γιατί θεωρώ ότι είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της συσκευασίας κάθε προϊόντος. Μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα, το μόνο του αρνητικό είναι ότι όταν το προϊόν φτάνει στο τέλος του, πρέπει να το έχετε αποθηκευμένο ανάποδα. Και φυσικά όταν νομίζετε ότι σας έχει τελειώσει, απλά ξεβιδώστε το καπάκι και θα ανακαλύψετε παραπάνω κρεμούλα!


Η τιμή του και θα το ξαναγόραζα;
Κοστίζει 2,50€ και το βρίσκετε στα περισσότερα σούπερ μάρκετ. Θα το ξαναγόραζα, καθώς είναι ένας εύκολος, γρήγορος και οικονομικός τρόπος να προσθέσω στα μαλλιά μου την παραπάνω ενυδάτωση που χρειάζονται.


Αυτή την περίοδο θα το βρείτε μόλις 1,55€ στα ΑΒ Βασιλόπουλος!

Εσείς, ποια προιόντα της Sunsilk έχετε χρησιμοποιήσει; Έχετε μείνει ευχαριστημένη;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!