Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Νύχια της εβδομάδας + mini reviews

Σήμερα έχει μία υπέροχη μέρα στα Χανιά και σκέφτηκα να σας δείξω το μανικιούρ μου και ποια προιόντα χρησιμοποίησα. Δεν είναι σύμφωνο με τον καιρό το χρώμα που επέλεξα, αλλά είναι σίγουρα πανέμορφο! Πάμε να δούμε τα προιόντα ένα-ένα!



Seventeen Nourishing Base for weak & britle nails
Ξεκινάω φυσικά με τη βάση που χρησιμοποίησα, για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει εδώ. Μανικιούρ χωρίς βάση δεν υπάρχει, για εμένα!


Annie nail polish #221
Πρόκειται για ένα μεταλιζέ μπλε χρώμα, που στο φως ελαφρώς μωβίζει. Η Annie έχει εξαιρετική γκάμα χρωμάτων, τα βερνίκια της αποδίδουν με μία μόνο στρώση και κρατάνε μία εβδομάδα, χωρίς top coat. Κοστίζει 1 ευρώ το καθένα και τα βρίσκετε στο κατάστημα "Τιτάν", στο Αιγάλεω. Έχω ήδη πάρα πολλά βερνίκια της εταιρείας αυτής και θα συνεχίζω να αγοράζω διαφορετικές αποχρώσεις, καθώς τα αγαπάω!




Annie Nail Art #09
Ακόμα ένα προϊόν της Annie που λατρεύω. Σας έχω δείξει και μία διαφορετική του απόχρωση, καθώς και το πινελάκι του εδώ. Το έβαλα στο νύχι του δαχτύλου όπου φοράω συνήθως το δαχτυλίδι, πιστεύω ότι κάνει το μανικιούρ να δείχνει πολύ πιο εντυπωσιακό! Η απόχρωσή του "δένει" αρμονικά με την απόχρωση του βερνικιού που έβαλα σε όλα τα νύχια. Θα το βρείτε και αυτό στο "Τιτάν", στο Αιγάλεω.

Victoria σπρέυ για γρήγορο στέγνωμα των νυχιών
Με ένα τόσο καλό βερνίκι αποφάσισα να μην χρησιμοποιήσω top coat. Παρόλα αυτά, όλες μας θέλουμε γρήγορα στέγνωμα των νυχιών μας! Ανακινώ καλά το μπουκαλάκι και ψεκάζω τα νύχια μου, από απόσταση 15-20 εκατοστών. Τα νύχια μου έχουν στεγνώσει σε ένα λεπτό (και λιγότερο μη σας πω!) και μπορώ να κάνω κανονικά μετά όλες μου τις δουλειές. Για μένα, ένα από τα πιο θαυματουργά προιόντα που μπορείτε να βρείτε στα Jumbo!


Και κάπως έτσι, ολοκληρώθηκε το μανικιούρ μου! Το έχω στα νύχια μου εδώ και 4 μέρες και είναι άθικτο ακόμα, αποτελώντας την απόδειξη ότι δεν χρειαζόμαστε και τόσο ακριβά προιόντα για να πετύχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα.

Και μία πιο... καλλιτεχνική φωτογραφία! ;)

Εσείς, έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα; Τι φοράτε τώρα στα νύχια σας;


Δείτε εδώ τη συλλογή με τα μανό μου!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!