Οι ομορφιές μου!

Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

I love Coconut & Cream exfoliating shower smoothie

Ομορφιές μου, καλωσορίσατε σε ένα ακόμα review. Αυτή τη φορά θα σας μιλήσω για ένα προϊόν από την εταιρεία I love. Πρόκειται για το Coconut & Cream exfoliating shower smoothie, ένα αφρόλουτρο με μικρούς κόκκους και... μαγική μυρωδιά! Πάμε να το γνωρίσουμε!




Το προϊόν

Πρόκειται για μία όμορφη συσκευασία (μέχρι και καρδούλες έχει, πιο girlie δεν γίνεται!) των 200ml, η οποία είναι διάφανη, εκτός από το μαύρο καπάκι της, επιτρέποντάς μου να βλέπω πότε θα μου τελειώσει το προϊόν. Όπως βλέπετε, στην μπροστινή μεριά έχει ένα άκρως ελκυστικό μήνυμα, πολλά υποσχόμενο. Ό,τι αναγράφεται πάνω στο προϊόν είναι σαν να σου μιλάει, για παράδειγμα (μετάφραση) "... μια εξωτική έκρηξη καθώς το τροπικό μου κοκτέιλ από γλυκιά καρύδα και βελούδινη κρέμα...", κάτι πολύ πρωτότυπο. Περιέχει μικροκόκκους και γράφει ότι κάνει απολέπιση.

             

Η γνώμη μου
Θα μιλήσω για την αρχική μου εντύπωση. Κόντεψα να το φάω (όχι, αλήθεια!) όταν το μύρισα. Όσοι λατρεύετε την καρύδα και τις γλυκές μυρωδιές δεν θα το αποχωριστείτε. Είναι μεθυστική, και θα ομολογήσω ότι όταν αισθάνομαι άσχημα, πάω στο μπάνιο μου και το μυρίζω (!). Όσον αφορά την δράση του σαν αφρόλουτρο, με λίγη ποσότητα κάνει πλούσιο αφρό. Μετά το ντουζ, μπορώ να το μυρίσω για ώρες πάνω στο σώμα μου, αλλά και όλο μου το μπάνιο μοσχομυρίζει επίσης.

Το μόνο που με δυσαρέστησε είναι το γεγονός ότι δεν κάνει σχεδόν καθόλου απολέπιση. Είναι μεν ενυδατικό, αλλά τους μικρούς κόκκους που περιέχει δεν τους αισθάνομαι πάνω στο δέρμα μου. Σαν να μην υπάρχουν. Ένα από τα μεγάλα του θετικά είναι η απλή και τόσο όμορφη συσκευασία του. Θα το ξαναπώ: η μυρωδιά του είναι το κάτι άλλο. Δεν την χορταίνω!

Αριστερά: το αφρόλουτρο τοποθετημένο και δεξιά απλωμένο

Το καπάκι του είναι υπερβολικά εύχρηστο, καθώς άμα παρατηρήσετε, στην εξωτερική μεριά η τρυπούλα του είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την εσωτερική. Αυτό βοηθάει στον απόλυτο έλεγχο της ποσότητας του προϊόντος, κάτι που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα! 

Τέλος, σας αφήνω με μια λίστα των συστατικών του. Θα σας άρεσε να το κάνω αυτό με κάθε προϊόν περιποίησης;


Που μπορείτε να το βρείτε & θα το ξαναγόραζα;
Θα το βρείτε εδώ στην τιμή των 6,90€. Παρόλα αυτά, να πω ότι στην Αγγλία κοστίζει 2 λίρες (=2,40€). Ειλικρινά, άμα το χρησιμοποιείτε όπως εγώ, σε ειδικές περιπτώσεις και όταν θέλετε να "κακομάθετε" τον εαυτό σας, δεν θα βρείτε αφρόλουτρο που θα σας προσφέρει περισσότερη ενυδάτωση και απόλαυση (τουλάχιστον από όσα έχω δοκιμάσει εγώ - ναι, ακόμα και από αυτά της Dove!). Καθώς είμαι τυχερή και η αδερφή μου μένει στην Αγγλία, θα το ξαναπρομηθευτώ από εκεί οπωσδήποτε!

Να πω επίσης ότι εδώ βρήκα το αντίστοιχο Bubble Bath, κατάλληλο για αφρόλουτρα χαλάρωσης!

Εσείς, ποιο αφρόλουτρο χρησιμοποιείτε αυτή την περίοδο; Σας αρέσει;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!