Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

H&M Lip Pens

Το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει πολύ διάσημα τα κραγιόν σε μορφή στυλό. Είναι λεπτά, με μυτερή μύτη και πολύ πρακτικά, ειδικά για την τσάντα, για αυτό και όλο και περισσότερες τα προτιμούμε. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα lip pens από τα H&M, συγκεκριμένα για τρεις από τις αποχρώσεις που υπάρχουν! Πάμε να ξεκινήσουμε!


Το προϊόν
Πρόκειται για μία συσκευασία που ταιριάζει με το χρώμα του προϊόντος. Περιέχει 2,3gr (ένα κραγιόν κυμαίνεται μεταξύ 3,8gr και 4gr) και το καπάκι του είναι πλαστικό. Το κραγιόν βγαίνει στρίβοντας το κάτω ασημένιο μέρος του.

Οι αποχρώσεις που έχω

Η γνώμη μου

Όπως θα φανταστείτε και από τη φωτογραφία, η απόχρωση Passionata Pink είναι από τις αγαπημένες μου, καθώς γράφει τόσο έντονα! Το προϊόν δεν είναι ενυδατικό, παρόλα αυτά όμως δεν ξηραίνει και τα χείλη. Είναι πανεύκολο στη χρήση και άμα το καπάκι δεν έβγαινε τόσο εύκολα, θα τα έπαιρνα πιο συχνά μαζί μου, στις εξορμήσεις μου.

Ο μηχανισμός που διαθέτουν είναι υπέροχος, καθώς δεν χρειάζεται να ξύσω το προϊόν. Στην αρχή η "μύτη" τους είναι μυτερή, κάτι που βοηθάει στην ακριβή εφαρμογή τους. Δεν έμεινα ευχαριστημένη από τη διάρκειά τους (το πολύ 4 ώρες, χωρίς να έχω φάει), αλλά θεωρώ ότι έχουν εξαιρετικές αποχρώσεις!

Μία barbie pink απόχρωση, ιδανική για ξανθιές και για πρωινές εμφανίσεις!
Μία έντονη, φούξια απόχρωση, ιδανική για την άνοιξη. Κατά έναν περίεργο τρόπο, έχει παραπάνω διάρκεια από τις υπόλοιπες (;)!


Το ιδανικό κόκκινο για πρωινές εμφανίσεις! Δίνει την αίσθηση ότι δάγκωσα τα χείλη μου και είναι πολύ ευκολοφόρετη απόχρωση.


Τιμή & θα τα ξαναγόραζα;
Το καθένα κοστίζει 3,99 στα H&M. Ναι, προσωπικά θα τα ξαναγόραζα, γιατί θεωρώ ότι έχουν ιδανικές αποχρώσεις για απλά, καθημερινά μακιγιάζ και το Passionata Pink το αγάπησα τόσο πολύ. Άμα τα συναντήσετε, δώστε τους μια ευκαιρία.

Εσείς, τα έχετε δοκιμάσει; 

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!