Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 9 Μαρτίου 2014

Garnier Essentials Sensitive Καταπραϋντικό Ντεμακιγιάζ 2 σε 1

Όλες γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το ντεμακιγιάζ, ούτως ώστε να έχουμε ένα πρόσωπο έτοιμο για τα επόμενα βήματα της περιποίησής μας. Σήμερα θα μιλήσουμε για το καταπραϋντικό ντεμακιγιάζ 2 σε 1 Essentials Sensitive της Garnier, από τη σειρά Skin Naturals. Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα!


Το προϊόν

Πρόκειται για ένα μπουκαλάκι των 200ml. Περιέχει εκχύλισμα φυτών και προ-βιταμίνη Β5. Δεν περιέχει άρωμα και αλκοόλ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόσωπο και στα μάτια και είναι κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες.

Υπόσχεται:

  • αφαίρεση του μακιγιάζ με μία μόνο κίνηση   ναι
  • όχι τρίψιμο   σχεδόν ναι
  • αφαίρεση του αδιάβροχου μακιγιάζ   ικανοποιητικά
  • φρέσκια επιδερμίδα   ίσως

Η γνώμη μου
Καταρχάς, να πω ότι αυτό το προϊόν μου έχει γλυτώσει πολύ χρόνο, καθώς είναι κατάλληλο και για μάτια και για πρόσωπο, οπότε δεν χρειάζομαι τίποτε άλλο για το ντεμακιγιάζ μου. Αφαιρεί άψογα, όντως χωρίς τρίψιμο, το μη αδιάβροχο μακιγιάζ. Όταν φοράω αδιάβροχη μάσκαρα, πρέπει να περιμένω κάποια δευτερόλεπτα παραπάνω με το βαμβάκι πάνω στα μάτια μου, για να φύγει με μία κίνηση όλο το προϊόν που φοράω. Παρόλα αυτά, ξαναπερνάω τις βλεφαρίδες μου με μία εμποτισμένη μπατονέτα με το συγκεκριμένο ντεμακιγιάζ και τότε θα έχει φύγει όλη η αδιάβροχη μάσκαρα.

Όταν το ανακινώ, παίρνει αυτό το ανοιχτό, γαλάζιο χρώμα.

Θέλω να τονίσω ότι τα συστατικά του είναι όντως πολύ καλά και ήπια για το δέρμα, μιας και αφήνει την επιδερμίδα μου καθαρή και καθόλου ερεθισμένη, αλλά δεν παύει να είναι λιπαρό (μην ξεχνάμε ότι είναι και διφασικό). Μου αρέσει που δεν τσούζουν τα μάτια μου, μιας και είναι προϊόν για ευαίσθητες επιδερμίδες (κάτι που δεν υπάρχει σε ποικιλία στο σούπερ μάρκετ). Ως ξηρή/κανονική επιδερμίδα, λατρεύω το γεγονός ότι δεν περιέχει αλκοόλ και άρωμα, συστατικά που ξηραίνουν παραπάνω το δέρμα μου.

Ας μιλήσουμε για το καπάκι και την τρυπούλα που έχει το προϊόν. Πολλές φορές ενώ ακουμπάω καλά το βαμβάκι στην οπή, λίγο από το προϊόν καταφέρνει να δραπετεύει και να καταλήγει στο νιπτήρα. Δεν ξέρω τι κάνω εγώ λάθος, αλλά ο σχεδιασμός του πιστεύω θα μπορούσε να είναι καλύτερος, ούτως ώστε να μην χάνεται καθόλου προϊόν.

Θα το ξαναγόραζα;
Το έχω ήδη ξαναγοράσει! Η τιμή του δεν υπερβαίνει τα 5,5 ευρώ, αλλά το βρήκα σε προσφορά 3 ευρώ μόνο στο σούπερ μάρκετ πριν 1 μήνα και το άρπαξα!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Χρησιμοποιείτε ποτέ προιόντα για ευαίσθητες επιδερμίδες;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!