Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014

Diadermine Τονωτική Λοσιόν (ξηρό & ευαίσθητο Δέρμα)

Ομορφιές μου, σήμερα θα μιλήσουμε για ένα προϊόν περιποίησης προσώπου από μία εταιρεία που πρώτη φορά δοκιμάζω, την Diadermine. Πρόκειται για την τονωτική λοσιόν, για ξηρό και ευαίσθητο δέρμα. Πάμε να τη γνωρίσουμε!



Το προϊόν
Πρόκειται για μία διάφανη συσκευασία των 200ml. Το προϊόν που περιέχει είναι ροζ (εντάξει, τι άλλο να ζητήσουμε;!). Έχει μία μυρωδιά, γιατί ενώ δεν περιέχει αλκοόλ, περιέχει άρωμα στα συστατικά του (δείτε τα παρακάτω). Περιέχει προβιταμίνη Β5 και καστορέλαιο. Υπόσχεται ότι:
  • ολοκληρώνει την αφαίρεση του μακιγιάζ   ναι
  • ενυδατώνει & ηρεμεί   ναι

Η γνώμη μου
Πρόκειται για μία από τις πιο ενυδατικές, τονωτικές λοσιόν που έχω δοκιμάσει. Αφήνει το δέρμα μου αρκετά απαλό και είναι ό,τι πρέπει για να το προετοιμάσει για την ενυδατική μου, πρωί και βράδυ. Θα την πρότεινα σίγουρα στις ξηρότερες μέχρι και τις κανονικές επιδερμίδες. Στις μικτές και λιπαρές δεν θα αρέσει καθόλου, θεωρώ.


Το άρωμά της δεν είναι καθόλου ενοχλητικό, αντιθέτως είναι διακριτικό και ευχάριστο. 

Καθώς διάβαζα τη λίστα συστατικών, βρήκα την ταυρίνη (τέταρτο). Δεν έχω ξαναδεί ποτέ αυτό το συστατικό σε προιόντα περιποίησης, οπότε αποφάσισα να το ψάξω. Προς μεγάλη μου ανακούφιση, διάβασα ότι όταν η ταυρίνη χρησιμοποιείται επιφανειακά (στην κοσμετολογία κυρίως) βοηθάει να διατηρηθεί η ενυδάτωση του δέρματος (πηγή εδώ). Η τονωτική λοσιόν περιέχει επίσης Methylparaben και Tetrasodium EDTA, συστατικά τα οποία θεωρούνται επικίνδυνα για το δέρμα (δεν έχει αποδειχθεί, απλά οι επιστήμονες το υποψιάζονται - πηγή).



Όπως σε κάθε review για προϊόντα περιποίησης, έτσι και σε αυτό θα αναφερθώ στο καπάκι. Είναι αρκετά βολικό και βοηθάει στο να μην χάνεται άδικα προϊόν.

Η τιμή του και θα το ξαναγόραζα;
Κοστίζει περίπου 4€ και το βρίσκετε στα περισσότερα σούπερ μάρκετ. 

Αν και το θεωρώ εξαιρετικό προϊόν, κάνει όλα αυτά που υπόσχεται σε απόλυτα ικανοποιητικό βαθμό, δεν θα το ξαναγοράσω λόγω των δύο συστατικών που είναι "επικίνδυνα". Προσπαθώ να χρησιμοποιώ όσο γίνεται καλύτερα, φυσικά συστατικά στα προϊόντα περιποίησής μου. Αυτό είναι δική μου επιλογή φυσικά, αλλά όπως είπα θεωρώ ότι άμα έχετε ξηρή έως κανονική επιδερμίδα, τότε θα σας αρέσει, όπως και σε μένα εξάλλου.


Εσείς, έχετε δοκιμάσει κάτι από Diadermine; Πείτε μου τη γνώμη σας!


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!