Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Αγαπημένα Φεβρουαρίου!

Καλή Σαρακοστή! Σήμερα, Καθαρά Δευτέρα, έχω να σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα του μήνα που μας πέρασε, τον Φεβρουάριο. Ελπίζω να σας αρέσουν και άμα κάποιο από αυτά σας ενδιαφέρει, θα το βρείτε στην παρακάτω λίστα! ;)


Τα προϊόντα
  • Sephora eyeshadow colorful mat #09
  • Makeup Professional κοφτό πινέλο για eyeliner
  • Vivo Dreamy eyeshadow palette
  • Beauty Line κραγιόν (9)
  • Η&Μ Lip Pen (Love That Pink)
  • The Body Shop Tea Tree Καθαριστικό & Toner Προσώπου (δείτε τα εδώ)
  • Oups Κρέμα Προσώπου (δείτε τη εδώ)
  • Γάντι σιλικόνης
  • Βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου
  • Personal Care Μπατονέτες μυτερές

Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα για το Φεβρουάριο! Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δικά μου;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!