Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

The Body Shop: Tea Tree Καθαριστικό & Toner Προσώπου

Γεια σας ομορφιές μου! Σήμερα σας έχω ένα review (επιτέλους!) για δύο προϊόντα με έλαιο τεϊόδεντρου (tea tree oil) από το The Body Shop, ένα καθαριστικό προσώπου και μία τονωτική λοσιόν. Η σειρά tea tree από το The Body Shop υπόσχεται ότι καταπολεμά την ακμή, οπότε και για αυτό επέλεξα αυτά τα προιόντα για το δέρμα μου. Πάμε όμως να τα γνωρίσουμε καλύτερα!























Καθαριστικό Προσώπου

Είναι σε μορφή gel, η συσκευασία του είναι στα 250ml (ναι!) και έχει την γνωστή μυρωδιά του ελαίου τεϊόδεντρου (που δεν είναι και από τις καλύτερες). Υπόσχεται ότι αφαιρεί τις ακαθαρσίες, προσφέροντας καθαρότερο δέρμα.


Ενώ στην αρχή το μίσησα, μετά από 1,5 μήνα λόγω του πείσματός μου είδα τα αποτελέσματά του. Καταρχάς να πω ότι δεν θα κάνει αφρό άμα έχετε βρεγμένο πρόσωπο και το απλώσετε. Όχι, πρέπει πρώτα να το τρίψετε στα χέρια σας (σαν κρεμοσάπουνο) και μετά με τον αφρό να πλυθείτε (αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών, λόγω του τεϊόδεντρου). Ενώ λοιπόν αρχικά δεν έκανε καμία δουλειά με την ακμή μου, αλλά συνέχιζα να το χρησιμοποιώ καθώς αφαιρούσε εξαιρετικά τα υπολείμματα του μακιγιάζ, μετά από 1,5 μήνα παρατήρησα ότι όχι μόνο δεν έβγαλα κάποιο καινούριο σπυράκι, αλλά και μερικά σημάδια ξεκίνησαν να αποτελούν παρελθόν! Και από τότε είμαστε αχώριστοι φίλοι...

Τονωτική Λοσιόν Προσώπου

Είναι σε πανομοιότυπη συσκευασία με το καθαριστικό προσώπου (προσοχή!: κρατήστε τα σε διαφορετικά σημεία γιατί είναι σίγουρο ότι, είτε από βιασύνη είτε από αφηρημάδα, κάποια στιγμή θα τα μπερδέψετε). Υπόσχεται και αυτό το προϊόν ό,τι υπόσχεται και το καθαριστικό προσώπου, αλλά επίσης ότι αφήνει το δέρμα ματ.


Χρειάστηκε μία εβδομάδα για να συνηθίσω τη μυρωδιά του τεϊόδεντρου (και τα δύο προϊόντα ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ ταυτόχρονα). Παρόλα αυτά, θεωρώ ότι ενισχύει το καθαριστικό και αφήνει όντως το δέρμα ματ. Δεν γνωρίζω τι είναι αυτή η άσπρη ουσία που έχει στο κάτω μέρος της συσκευασίας, πάντως γράφει ότι πρέπει να ανακινούμε το προϊόν πριν το χρησιμοποιήσουμε. Όταν το κάνω αυτό, αυτό το άσπρο διαλύεται μαζί με το υπόλοιπο, πράσινο υγρό. Η αλήθεια είναι ότι παραλίγο να μου προκαλέσει ξηρότητα στο πρόσωπο, αλλά φόραγα μία "γερή" ενυδατική και ήμουν μια χαρά!


Επίσης να προσθέσω ότι η οπή που έχουν και οι δύο συσκευασίες βοηθάει πολύ έτσι ώστε να μην σπαταλάτε άδικα πολύ προϊόν.

Τιμή & που μπορείτε να τα βρείτε

Η τιμή του καθενός είναι 8 ευρώ και μπορείτε να τα αγοράσετε φυσικά από τα καταστήματα των The Body Shop.


Θα τα ξαναγόραζα; Σε ποιες επιδερμίδες τα προτείνω;

Με τα μάτια κλειστά. Η αλήθεια είναι ότι θα τα πρότεινα μόνο σε λιπαρές επιδερμίδες, καθώς έχουν την τάση να εμφανίζουν ακμή. Επίσης το καθαριστικό είναι σε μορφή gel, όπου και πάλι οι λιπαρές επιδερμίδες το αγαπούν ιδιαίτερα. 

Σημείωση: Η επιδερμίδα μου είναι ξηρή-κανονική, αλλά παρόλα αυτά εμφανίζω ορμονική ακμή.


Εσείς, τα έχετε δοκιμάσει τα προιόντα του The Body Shop; Ποια θα μου προτείνατε;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!