Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

Lancôme Hypnôse (Original & Precious Cells)

Ήμουν αρκετά σκεπτική για αυτό το blog post, καθώς θα σας μιλήσω για κάποια αρκετά ακριβά προϊόντα. Αλλά μόλις τα δοκίμασα αρκετό καιρό, αποφάσισα ότι αξίζουν (και με το παραπάνω) μία θέση στο blog μου. Αναφέρομαι σε δύο μάσκαρες (mascaras ας το πούμε καλύτερα) από τη Lancôme. Η μία είναι η διάσημη Hypnôse και η άλλη το ξαδερφάκι της, η Hypnôse Precious Cells. Πάμε να δούμε αν αξίζει να τις δοκιμάσετε!







Hypnôse (black)
Είναι μία μαύρη, καμπυλωτή συσκευασία των 6,5ml. Αποτελείται από ένα τριχωτό βουρτσάκι, με τρίχες ίδιες σε πάχος και ύψος. 

Υπόσχεται:
  • 6 φορές μεγαλύτερο όγκο (!)   όχι
  • απαλές βλεφαρίδες   ναι
  • τέλειο διαχωρισμό   ναι

Η γνώμη μου είναι ότι είναι μία μάσκαρα για μήκος. Δείτε την παρακάτω φωτογραφία και θα καταλάβετε τι εννοώ. Έχω αρκετές βλεφαρίδες, αλλά δεν νομίζω να προσφέρει τον εξαπλάσιο όγκο (εντάξει, πόσο υπερβολικό ήταν το τμήμα προώθησης της Lancôme σε αυτό το θέμα;!). Την αγαπώ γιατί δίνει απίστευτο μήκος και διαχωρισμό, που για καθημερινή χρήση είναι αυτό που αναζητάω. Την έχω 5 μήνες και δεν έχει ξεραθεί ακόμα, με καθημερινή, αποκλειστική χρήση. Περιέχει έλαια από φοίνικα (!) και jojoba, για αυτό και όντως αφήνει τις βλεφαρίδες εξαιρετικά απαλές, δεν τις αισθάνομαι καθόλου κοκαλωμένες. Από την άλλη, περιέχει κάποια "επικίνδυνα" συστατικά, όπως parabens και titanium dioxide. Να προσθέσω ότι αφαιρείται πανεύκολα (μεγάλο bonus αυτό για την καθημερινή χρήση που της κάνω εγώ) και δεν έχει πέσει ποτέ ούτε ένα κομματάκι κατά τη διάρκεια της ημέρας.













Θα την ξαναγόραζα;
Η τιμή της είναι στα $27,50 (περίπου 20€ δηλαδή) παρόλα αυτά καθώς βρισκόμαστε στην Ελλάδα και οι τιμές είναι τσιμπημένες, θα την βρείτε το λιγότερο στα 25,50εδώ. Εγώ θεωρώ ότι αξίζει και δεν αξίζει. Η αλήθεια είναι ότι θα την ζήταγα για δώρο, χιχιχι!


Hypnôse Precious Cells (brown)


Είναι μία κανονική συσκευασία, με καφέ βάση και όμορφο, ασημένιο φόντο πίσω από τα μαύρα γράμματα. Το βουρτσάκι της είναι ακριβώς ίδιο με της Hypnôse (δεν ήμουν και πολύ τυχερή με την φωτογραφία της Hypnôse δυστυχώς) και περιέχει 6,5ml προϊόντος.

Υπόσχεται:
  • Ακριβώς τα ίδια με την Hypnôse! (βλ. παραπάνω)

















Για κάποιο λόγο έχω την καφέ (και τις δύο μάσκαρες τις δέχθηκα σαν δώρο), αλλά πουθενά δεν υπάρχει αυτή η απόχρωση, παρά μόνο η μαύρη! Anyway, όπως βλέπετε η διαφορά με την μαύρη δεν υπάρχει. Είμαι το ίδιο εντυπωσιασμένη με το μήκος (και πάλι, ελάχιστος όγκος, μήπως έκαναν κάποιο τυπογραφικό λάθος και για να μην χάσουνε λεφτά να το διορθώσουνε από αφίσες κλπ. το αφήσανε έτσι; Τι να πω...). Δεν έμεινα εντυπωσιασμένη από την απόχρωση, καθώς το χρώμα της δεν διαφέρει από μίας μαύρης μάσκαρας (απειροελάχιστα και με μικροσκόπιο θα έλεγα!). Απογοητεύτηκα από την απόχρωση γιατί ήθελα να μου "γλυκάνει" το βλέμμα το καφέ, αλλά το προϊόν απέτυχε σε αυτό το κομμάτι. Σε όλα (μα όλα;!) τα υπόλοιπα είναι ακριβώς ίδια με την Hypnôse (οπότε... εχμ... ποιο το νόημα να της προσθέσουν ένα παραπάνω όνομα και μία διαφορετική συσκευασία; Αυτό με έχει μπερδέψει...)





















Θα την ξαναγόραζα;
Η τιμή της είναι στα 26€ το λιγότερο εδώ στην Ελλάδα. Θεωρώ πως δεν αξίζει, καθώς εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει η συσκευασία της, βρίσκω πολύ πιο πρωτότυπη αυτή της Hypnôse. Επίσης, καθώς δεν βρήκα καμία διαφορά μεταξύ τους, πέρασα στην υπόθεση ότι αυτή η μάσκαρα είναι μία προσπάθεια της Lancôme να λέει ότι έχει ένα διαφορετικό προϊόν, ενώ στην ουσία είναι η Hypnôse, απλά με αλλαγμένη συσκευασία. Δεν έχω κάτι με την εταιρεία, αλίμονο, απλά έχοντας δοκιμάσει και τα δύο προϊόντα, έχω καταλήξει εκεί.


Για την Lancome
Η Lancôme ιδρύθηκε το 1935 και είναι μία γαλλική εταιρεία. Μπορείτε να βρείτε την ελληνική σελίδα της στο facebook εδώ. Για να αγοράσετε πιο οικονομικά τα προιόντα της, σας προτείνω το strawberrynet.com.


Εσείς ποια θα δοκιμάζατε; Προτιμάτε τις οικονομικές ή τις high-end μάσκαρες;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!