Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Μπούκλες! Τι κάνω εγώ...

Ομορφιές μου! Στο σημερινό βίντεο θα μιλήσουμε για περιποίηση μαλλιών, και συγκεκριμένα για... μπούκλες! Μου ζητήσατε πολλοί να κάνω ένα τέτοιο βίντεο και ελπίζω να σας έχει καλύψει και βοηθήσει. Όλα τα προϊόντα στα οποία αναφέρομαι θα τα βρείτε σε λίστα παρακάτω. 

Τα προϊόντα
  • Syoss ξηρό σαμπουάν
  • Batiste original ξηρό σαμπουάν
  • Pantene aqua light σαμπουάν
  • Oriflame hair-x frizz free σαμπουάν
  • Pistacia Natura μάσκα μαλλιών (δείτε τη εδώ)
  • Garnier Fructis Miraculous Oil (δείτε το εδώ)
  • L'Oreal Elvive Extraordinary Oil (δείτε το εδώ)
  • Syoss Absolute Oil (δείτε το εδώ)
  • Schwarzopf Gliss 6 Miracles Oil Essence (δείτε το εδώ)
  • L'Oreal Studio Silk & Gloss σπρέι κατά της θερμότητας
  • Pantene leave in conditioner για ανάλαφρα μαλλιά και λεπτή τρίχα
  • Oriflame Hair-x frizz free leave in conditioner
  • Sulsilk πρόγραμμα αναδόμησης για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά leave in conditioner

Πείτε μου τον δικό σας τύπο μαλλιών! Τι προιόντα σας αρέσει να χρησιμοποιείτε για τα μαλλιά σας;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!