Οι ομορφιές μου!

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Λαδάκια μαλλιών: ποιο είναι το καλύτερο;

Καλησπέρα ομορφιές μου! Καταρχάς, θέλω να σας ευχαριστήσω για τα 300 μέλη που φτάσαμε εδώ στο blog. Είναι δύσκολο για ένα blog να αποκτήσει ένα τέτοιο κοινό και πραγματικά θέλω να δώσω σε όλους σας αγκαλιές!


Σήμερα θα μιλήσουμε για λαδάκια μαλλιών, ένα προϊόν που πριν 5-6 χρόνια δεν φανταζόμασταν ότι θα μπορούσαμε να βρούμε στην ελληνική αγορά. Υπάρχουν πολλά εκεί έξω, αλλά ένα είναι σίγουρο: ό,τι τύπο μαλλιών και να έχετε, υπάρχει το κατάλληλο για εσάς (δείτε τον αναλυτικό πίνακα σύγκρισης στο τέλος!). Πάμε να γνωρίσουμε αυτά που έχω εγώ και να σας πω τη δουλειά που κάνουν στην ξανθή, λεπτή και σπαστή τρίχα μου!

Από αριστερά: Garnier Fructis Miraculous Oil, Schwarzopf Gliss 6 Miracles Oil Essence, L'Oreal Elvive Extraordinary Oil, Syoss Absolute Oil


Garnier Fructis Miraculous Oil (για όλους τους τύπους μαλλιών)

Έχει την μεγαλύτερη συσκευασία από όλα τα λαδάκια (150ml) και κοστίζει 8,99€. Περιέχει argan oil και υπόσχεται ότι:
    • Επαναφέρει την απαλότητα   ναι
    • Διευκολύνει το styling   ναι
    • Ενισχύει τη λάμψη   ίσως


Η αντλία του βολεύει αρκετά ούτως ώστε να μην βγαίνει πολύ προϊόν. Παρόλα αυτά, χρειάζεται την περισσότερη ποσότητα από όλα τα υπόλοιπα για να κάνει μία ικανοποιητική ενυδάτωση. Το άρωμά του είναι ευχάριστο, αλλά δεν παραμένει.  Αφήνει πολύ μαλακά τα μαλλιά, αλλά επίσης αποτρέπει το φριζάρισμα, κάτι που του δίνει την 1η θέση για τις βροχερές μέρες.

L'Oreal Elvive Extraordinary Oil

Η συσκευασία του είναι 100ml και κοστίζει 9,90€. Περιέχει 6 εκχυλίσματα πολύτιμων λουλουδιών και υπόσχεται:
    • ζωντάνια   ναι
    • απαλό άγγιγμα   ναι
    • μεταξένιο φινίρισμα   ίσως


Η καλύτερη μυρωδιά από όλα (ναι, όλα) τα προιόντα μαλλιών που έχω δοκιμάσει, η οποία παραμένει τουλάχιστον για 8 ώρες (!). Αφήνει τα μαλλιά αρκετά μαλακά, αλλά όχι και μεταξένια που υπόσχεται. Δεν βαραίνει τις μπούκλες μου και αυτό είναι που με κάνει και το προτιμώ συχνά, καθώς διατηρείται η ζωντάνια στα μαλλιά μου.

Syoss Absolute Oil

Η συσκευασία του είναι 100ml και κοστίζει 7,74€. Έχει ανάλαφρη micro oil φόρμουλα και υπόσχεται:
    • Άμεση θρέψη & λείανση   ναι
    • Έντονη απαλότητα & λάμψη   ναι


Έχω πιάσει τον εαυτό μου να εκφωνεί λόγια αιώνιας αγάπης σε αυτό το μαγικό ελιξίριο! Είναι πάρα πολύ χρησιμοποιημένο και, όπως βλέπετε, ούτε στη μέση δεν έχει φτάσει. Έχει διακριτική μυρωδιά, που δεν παραμένει. Προσφέρει άμεσα απαλότητα και λάμψη. Με τον καιρό παρατήρησα ότι η ψαλίδα μου παρέμεινε όπως είχε, δεν αυξήθηκε ούτε στο ελάχιστο. Θέλοντας να παρατείνω το χρόνο κουρέματος, ήταν κάτι που με άφησε εντυπωσιασμένη!

Schwarzopf Gliss 6 Miracles Oil Essence

Η συσκευασία του είναι 75ml και κοστίζει 5,97€. Περιέχει 4 έλαια (pequi, marula, argan & monoi) και υπόσχεται 6 πράγματα (!):
    • Ανάλαφρη ενυδάτωση   ναι
    • Προστασία από τη θερμότητα   ναι
    • Μείωση της ψαλίδας   όχι
    • Ευκολοχτένιστα μαλλιά   ναι
    • Έλεγχος φριζαρίσματος   ίσως
    • Λαμπερά, περιποιημένα μαλλιά   ίσως


Υπόσχεται τόσα πολλά, αλλά με άφησε απογοητευμένη το συγκεκριμένο. Προσφέρει τη λιγότερη απαλότητα και λάμψη από όλα τα υπόλοιπα. Όχι ότι δεν με ικανοποίησε σε αυτά τα θέματα, αλλά όχι αρκετά. Καθώς είναι το μικρότερο, περίμενα να είναι και το πιο θαυματουργό. Παρόλα αυτά, χρειάζεται αρκετή ποσότητα, κάτι που σημαίνει ότι θα μου τελειώσει πολύ γρήγορα. Είναι σχεδόν άοσμο, οπότε ούτε το θετικό της υπέροχης μυρωδιάς δεν έχει. Ελέγχει το φριζάρισμα ικανοποιητικά μόνο τις μέρες που δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου υγρασία στην ατμόσφαιρα. Άμα το βάλω πριν το πιστολάκι, τα μαλλιά μου μετά είναι υπερ-ενυδατωμένα παρόλα αυτά!

Ας τα συγκρίνουμε!

Ποιο προτιμώ;
Έχοντας υπόψιν μου τα στοιχεία του πίνακα (ο οποίος με βοήθησε πολύ) θα ψηφίσω το λαδάκι της Syoss. Ο λόγος που δεν νίκησε το Elvive ήταν η τιμή του, αν και έχει εξαιρετικό άρωμα. Παρόλα αυτά, θα τα ξαναγόραζα όλα, εκτός από αυτό της Gliss (sorry Schwarzopf!).

Ποιο είναι το αγαπημένο σας λαδάκι μαλλιών; Πείτε μου στα σχόλια!

Κωνσταντίνα
Konstantina
Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!
Don't forget to follow me on social media, to be informed on anything beauty related!