Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Άδεια Προϊόντα #8! ~ Empties

Ομορφιές μου! Πως περνάτε; Σήμερα σας έχω ένα βίντεο στο οποίο αναφέρομαι στα προϊόντα που έχω αδειάσει (μπορείτε να δείτε τα προηγούμενά μου βίντεο με άδεια προϊόντα εδώ). Ελπίζω να σας αρέσει το βίντεο και ό,τι αναφέρω θα το βρείτε στην παρακάτω λίστα!

Τα Προϊόντα


  • Oriflame Giordani Gold Makeup Base
  • Oriflame Very Me Click It μηχανισμός (μάσκαρα & eyeliner)
  • 2φυλλα χαρτομάντηλα Iseree Beauty (Lidl)
  • 4φυλλα χαρτομάντηλα (Lidl)
  • Alteya Cosmetics Οργανική Λοσιόν Λεβάντα (το καταργήσανε, αλλά βγάλανε αυτό το παρόμοιο mist)
  • Les Cosmetiques Γαλάκτωμα Καθαρισμού Προσώπου (Carrefour)
  • Listerine Total Care Clean Mint
  • Care Βαμβάκια Προσώπου μεγάλα (ΑΒ Βασιλόπουλος)
  • Oriflame κρέμα ματιών Biomaximum
  • AIM White Now Triple Power Gold οδοντόκρεμα
  • Victoria Silk Touch Lip Balm Καρύδα (Jumbo)
  • Oriflame Tender Care Lip Balm κλασική γεύση
  • Syoss Color Proten Pro-Cellium Keratin Σαμπουάν
  • TRESemme σπρέι κατά της θερμότητας
  • Aussie 3 minute miracle frizz remedy μάσκα μαλλιών
  • Oriflame Ice άρωμα
  • Fresh Girl πράσινες σερβιέτες (Jumbo)

Εσείς, ποια προϊόντα έχετε τελειώσει πρόσφατα; Πείτε μου στα σχόλια! ;)



Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!