Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπημένα Ιανουαρίου 2014!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα αγαπημένο θέμα συζήτησης κάθε μήνα. Μα φυσικά για τα προιόντα που αγάπησα τον Ιανουάριο, το μήνα που μας πέρασε. Θα σας πω την άποψή μου για το καθένα και φυσικά ανυπομονώ να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα προιόντα! Η λίστα με τα προιόντα στα οποία αναφέρομαι βρίσκεται παρακάτω.

Α, θα ήθελα επίσης να μου αφήσετε τις ιδέες σας για καινούρια βίντεο ή blog posts, καθώς διανύω μία περίοδο έλλειψης ιδεών και ελπίζω να με βοηθήσετε! :)




Τα αγαπημένα μου!
  • Golden Rose κραγιόν (116) (αναλυτικότερα εδώ)
  • Cien κραγιόν (6 very berry)
  • Lancome μάσκαρα Hypnose
  • MUA undress your skin highlighter
  • Pistacia natura κρέμα προσώπου (αναλυτικότερα εδώ)
  • Apivita Βιολογικό Διάλυμα Πρόπολης
  • Cien Γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου με λωτό και μετάξυ
  • Our Pure Soap Oups Scrub προσώπου και σώματος (αναλυτικότερα εδώ)
  • Corpus αφρόλουτρο με βανίλια & μπισκότο


Αυτά από μένα! Μην ξεχάσετε να μου πείτε και τα δικά σας αγαπημένα! Επίσης, τι θα σας ενδιέφερε να δείτε σε επόμενα βίντεο/blog posts;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!