Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Tag: Perfect Palette!

Γεια σας ομορφιές μου! Λίγη υπομονή ακόμα και ελπίζω το Σαββατοκύριακο να σας έχω έτοιμο κάποιο review για το blog μου, που το αγαπώ πολύ, αλλά είναι κάτι σαν το παραμελημένο μου παιδί αυτή την περίοδο της εξεταστικής.

Σε αυτό το βίντεο απαντώ σε κάποιες ερωτήσεις σχετικές με τις παλέτες σκιών που έχω. Οπότε, όλοι οι λάτρεις των σκιών, σπεύσετε!





Perfect Palette tag (ερωτήσεις)
1) Καλύτερη συσκευασία;
2) Καλύτερη χρωματική απόδοση;
3) Πιο πολυχρηστική, με περισσότερες δυνατότητες;
4) Καλύτερη για ταξίδια;
5) Μεγαλύτερη απογοήτευση, που μετάνιωσες για την αγορά της;
6) Χρώματα με καλύτερες ονομασίες;
7) Λιγότερο χρησιμοποιημένη;
8) Περισσότερο χρησιμοποιημένη;
9) Πιο αγαπημένη;
10) Σε έρημο νησί ποια θα έπαιρνες;



Οι παλέτες στις οποίες αναφέρομαι είναι:
  • Primark eyeshadow palette (black)
  • Vivo Dreamy eyeshadow Palette
  • Sunkissed 12 shimmering eyeshadows palette
  • Η&Μ 12 eyeshadows
  • July Rose eyeshadow palette
  • MUA ever after matte palette
  • Usha's 5 eyeshadows
  • Seventeen Set No4 Brown
  • MUA undressed
  • Η&Μ Soft Nudes 5 eyeshadows

Ποιες παλέτες σκιών χρησιμοποιείτε εσείς περισσότερο; Λιγότερο; Αφήστε μου ένα σχόλιο με τις απαντήσεις σας!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!