Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

Πως πέρασα στη Θεσσαλονίκη!

Περιττό να πω ότι την ερωτεύθηκα αυτή την πόλη. Τώρα καταλαβαίνω γιατί αγαπώ τόσο τους Θεσσαλονικιούς! Είναι τόσο ζεστοί, φιλόξενοι, ευγενικοί και πάνω απ' όλα χαλαροί άνθρωποι! Ήταν σαν να βρισκόμουν σε μία διαφορετική διάσταση, καθώς η ατμόσφαιρα ήταν... μαγική!

Περιποιημένα μαγαζιά, με άριστη διακόσμηση. Όλοι να σου μιλάνε με "παρακαλώ" και "ευχαριστώ" (κάτι που δεν έχω ξανασυναντήσει, παρά μόνο στην Αγγλία). Κάθε μέρα έχεις ένα σωρό πράγματα να δεις, εκδηλώσεις, συναυλίες, ό,τι τραβάει η ψυχή σου! Για να μην μιλήσω για το υπέροχο φαγητό!

Μπορώ να την πάρω σε ένα μπουκαλάκι να την έχω μαζί μου πάντα αυτή την πόλη; Μακάρι να μπορούσα... Είναι σίγουρο ότι θα ξαναπάω, αλλά μέχρι τότε θα έχω τουλάχιστον τις αναμνήσεις μου και φυσικά αυτό το βίντεο!




Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!