Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013

Sweater Weather TAG!

Γεια σας! Ένα tag blog post για σήμερα, το Sweater Weather tag! Διαμόρφωσα λίγο τις ερωτήσεις και ότι φθινοπωρινό το μετέτρεψα σε χειμερινό. Ευχαριστώ πολύ την Μαρία που με έκανε tag και πάμε να ξεκινήσουμε!

Πηγή: http://www.hdwallpapersinn.com/winter-hd-wallpapers.html



1. Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά σε κερί;
Χμ... Θα πω η μυρωδιά του ωκεανού (!). Θα με πείτε παράξενη, αλλά μου αρέσει το σπίτι να μυρίζει φρεσκάδα και καθαριότητα!

2. Καφές, τσάι ή ζεστή σοκολάτα;
Τρελαίνομαι για καφέ, δεν ξυπνάω άμα δεν έχω πιει έναν (καμιά φορά και 2!). Είμαι εξπέρ στην παραγωγή ζεστής σοκολάτας (παρόλα αυτά δεν πίνω συχνά, γιατί έχει και πολλές θερμίδες!). Τσάι θα προτιμήσω το βράδυ, άμα έχω πιει πολλούς καφέδες και δεν μπορώ να ηρεμήσω (χαχα!). Αλλά, στάνταρ καφέ!

3. Ποιο είναι το νούμερο 1 αγαπημένο σου πράγμα το χειμώνα;
Το ότι κάνει κρύο! Ναι, πραγματικά αυτό θα πω, γιατί τις ζεστές ημέρες υποφέρω, έχω πονοκεφάλους, ζαλίζομαι, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ και πολλά άλλα κακά! Το κρύο με κρατάει σε εγρήγορση, είμαι πολύ πιο αποδοτική το χειμώνα.

4. Ποια τάση μακιγιάζ προτιμάς τα σκούρα χείλη ή το eyeliner;
Πειράζει να πω και τα δύο; Μου αρέσει πάρα πολύ να τονίζω και τα χείλη και τα μάτια, και ο συνδυασμός τους είναι τέλειος, ειδικά για αυτό τον καιρό!

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι αυτό το χειμώνα;
Θα πω το πολύ σκούρο μωβ και το μαύρο με πολλά, ασημένια glitter!

6. Αγαπημένο χειμωνιάτικο άρωμα;
Burberry Sport. Βαρύ, θηλυκό, sexy και εντυπωσιακό!

7. Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο φαγητό;
Ό,τι φτιάχνει η μαμά μου! Δεν σας κάνω πλάκα, κάθε φορά που πηγαίνω στην Αθήνα για τα Χριστούγεννα απολαμβάνω τα καλύτερα φαγητά και γλυκά, οπότε δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!

8. Skinny jean ή κολάν;
Αγαπάω πάρα πολύ τα κολάν! Είναι ευκολοφόρετο ρούχο, απλά βάζεις και μία μακριά μπλούζα με μπότες και αμέσως δείχνεις stylish!

9. Μπότες ή Uggs;
Δεν μου αρέσουν καθόλου τα Uggs σε εμφάνιση, οπότε σίγουρα μπότες!

10. Καπέλα ή κασκόλ;
Κασκόλ! Πριν λίγα χρόνια έβγαλα τις αμυγδαλές μου, οπότε πρέπει να προσέχω περισσότερο με "τα λαιμά μου"! Δεν πάω πουθενά το χειμώνα χωρίς να έχω καλύψει το λαιμό μου.

11. Τι καιρό έχει ο χειμώνας εκεί που ζείτε;
Μένω στα Χανιά, σε ορεινό χωριό κιόλας, οπότε έχουμε απίστευτη υγρασία (hello φριζάρισμα!) και πάρα πολύ κρύο, ειδικά τα βράδια δεν αντέχεται μερικές φορές. Αλλά επειδή παράλληλα είμαστε και στην Ελλάδα, κάποιες μέρες σίγουρα θα βγάλει ήλιο, με "δόντια" όμως!

12. Έχετε κάποιο αγαπημένο χειμωνιάτικο τραγούδι ή απλά ένα τραγούδι που απλά αγαπάτε αυτό το χρονικό διάστημα;
To Carol Of The Bells από τους Metallica. Είναι πανέμορφο κομμάτι!

Όποια blogger θέλει να το κάνει, μπορεί να πει ότι την έκανα εγώ tag, θα χαιρόμουν πολύ να διαβάσω και τις δικές σας απαντήσεις κάτω στα σχόλια!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!