Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Review: Pistacia Natura (καλλυντικά με φυσικά συστατικά)

Γεια σας ομορφιές μου! Σήμερα σας έχω άλλο ένα review από μία ελληνική εταιρεία, την Pistacia NaturaΤα καλλυντικά τους έχουν ως βάση το έλαιο φιστικιού, δεν περιέχουν parabens και γενικότερα τα συστατικά τους είναι πολύ προσεγμένα. Πάμε λοιπόν να τα γνωρίσουμε!

















Κρέμα Προσώπου (εδώ)

Περιέχει λάδι φιστικιού, τριαντάφυλλο, μύρο και είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε. Υπόσχεται ένα πρόσωπο απαλό, λαμπερό και ενυδατωμένο ενώ παράλληλα προσφέρει και ισχυρή αντιρυτιδική δράση. Η ποσότητά της είναι στα 50ml και κοστίζει 19,50€.


Η γνώμη μου
Απλώνεται πολύ εύκολα στο δέρμα, και ας είναι πηχτή στο βαζάκι. Είναι πολύ ελαφριά πάνω στο πρόσωπο και την χρησιμοποιώ και στην περιοχή των ματιών, όπου κάνει εξαιρετική δουλειά (και μου γλυτώνει χρόνο!). Τώρα το χειμώνα έχει βοηθήσει την επιδερμίδα μου να παραμείνει ενυδατωμένη, λαμπερή και απαλή, δηλαδή κάνει όλα αυτά που υπόσχεται. Μην την βλέπεται φουλ, είναι υπό χρήση εδώ και 2 εβδομάδες και πραγματικά θα κρατήσει τουλάχιστον μέχρι τις αρχές καλοκαιριού!

Έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη και πιστεύω ότι (αφού έχει αντιρυτιδικές ιδιότητες) μία ξηρή, ώριμη επιδερμίδα θα την ευχαριστηθεί πάρα πολύ, ειδικά την περίοδο του χειμώνα. Πόνεσα λίγο όταν είδα την τιμή της, αλλά θα τα έδινα τα χρήματα καθώς μιλάμε για 50ml (αρκετά μεγάλη ποσότητα, οι περισσότερες κρέμες έρχονται στα 40ml), χρειάζομαι λίγη ποσότητα και ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένα προϊόν με φυτικά συστατικά, χωρίς χημικά, οπότε τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα από το μειονέκτημα της τιμής.

Γαλάκτωμα Σώματος (εδώ)
Περιέχει έλαιο φιστικιού, λάδι jojoba και shea butter. Στο σώμα, το έλαιο φιστικιού βοηθάει να ενυδατώσει βαθιά την επιδερμίδα. Επίσης έχει μέσα πικραμύγδαλο και νότες βανίλιας! Η ποσότητά του είναι στα 200ml και κοστίζει 14,00€.


Η γνώμη μου
Πραγματικά, τρομερή ενυδάτωση! Έμεινα αρκετά εντυπωσιασμένη από αυτό, ειδικά σε αγκώνες και γόνατα (που είναι από τις ξηρότερες περιοχές του σώματός μας) κάνει θαύματα. Η μυρωδιά του δεν με ενθουσίασε, αλλά ευτυχώς δεν παραμένει στο σώμα. Το προτιμώ ειδικά μετά το ξύρισμα, γιατί όχι μόνο ενυδατώνει πολύ καλά, αλλά παρατήρησα ότι βοηθάει το ερεθισμένο δέρμα.

Θα το σκεφτόμουν πολύ για να το αγοράσω. Ίσως με κάποια έκπτωση, ίσως με κάποια προσφορά. Πάντως, σε επιδερμίδες που έχουν θέμα με την ξηρότητα (ειδικά άμα ξεφλουδίζουν το καλοκαίρι) θα το πρότεινα σίγουρα!

Μάσκα μαλλιών (εδώ)
Περιέχει λάδι φιστικιού, shea butter, φασκόμηλο, θυμάρι, δενδρολίβανο και λεμόνι. Υπόσχεται ότι αποτελεί εξαιρετική θεραπεία για την ψαλίδα και τα αφυδατωμένα, ταλαιπωρημένα από βαφές μαλλιά, ότι προσφέρει εκτός από ενυδάτωση και ελαστικότητα στην τρίχα. Επίσης έχει βιοτίνη, συστατικό απαραίτητο για την καταπολέμηση της τριχόπτωσης. Η ποσότητά της είναι στα 200ml και κοστίζει 12,00€.



Η γνώμη μου
Καταρχάς να πω ότι έχει γίνει η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών (!). Έχω μπούκλες, οι οποίες χρειάζονται τρομερή ενυδάτωση και αυτή η μάσκα είναι υπέροχη για μένα. Γράφει πάνω ότι πρέπει να την αφήσετε για 30', το έκανα μία φορά, αλλά δεν είδα καμία διαφορά με τα 15'-20' που την έβαζα τις υπόλοιπες φορές. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για τα μέτριου μήκους μαλλιά μου. Οπότε, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την τιμή της. Είναι ένα προϊόν απλά εξαιρετικό, κάνει όλα αυτά που υπόσχεται και σίγουρα θα το αγόραζα για τον εαυτό μου.

Τονωτικό Σαμπουάν (εδώ)
Περιέχει έλαιο φιστικιού και αιθέρια έλαια από δενδρολίβανο, θυμάρι, φασκόμηλο και λεβάντα. Αποτελεί λύση για την ξηροδερμία, τη λιπαρότητα και την τριχόπτωση. Υπόσχεται ότι συμβάλλει στην ανάπτυξη νέων, υγιών μαλλιών ενώ παράλληλα αποτελεί εξαιρετική θεραπεία για την ενδυνάμωση των ριζών και καταπολεμά την τριχόπτωση. Μετά τη χρήση του μπορείτε και να μην χρησιμοποιήσετε conditioner, καθώς το έλαιο φιστικιού είναι φυσικά εμπλουτισμένο με μαλακτικούς παράγοντες. Η ποσότητά του είναι στα 200ml και κοστίζει 11,00€.


Η γνώμη του Κώστα (!)
Καθώς δεν έχω λιπαρά μαλλιά, αλλά ούτε και τριχόπτωση, αποφάσισα να το δώσω σε κάποιον που αντιμετωπίζει αυτά τα προβλήματα και μπορεί να μου δώσει μία καλύτερη γνώμη από αυτή που θα είχα εγώ. Συγκεκριμένα, στο αγόρι μου, που μαδάει πάρα πολύ, ακόμα και το χειμώνα!

Να σας πω λοιπόν ότι ο Κώστας δεν μαδάει πλέον και τόσο πολύ πια. Τα μαλλιά του είναι τέρμα λιπαρά και έπρεπε να τα πλένει κάθε μέρα, ενώ με αυτό το σαμπουάν αντέχουν ακόμα και τρεις μέρες άλουστα! Φυσικά, εμφανίζουν λιπαρότητα την τρίτη μέρα, αλλά είναι ελάχιστη και ανεκτή.

Δεν χρησιμοποιεί ποτέ conditioner και παρατήρησα ότι τα μαλλιά του είναι αρκετά πιο μαλακά και πυκνότερα από πριν. Τόσο πυκνότερα που θέλει πάλι κούρεμα! Οπότε, το συμπέρασμά του για αυτό το σαμπουάν είναι ότι για κάποιον που αντιμετωπίζει αυτά τα θέματα, αξίζει να το δοκιμάσει. Θα το αγόραζε σίγουρα, καθώς είναι σημαντικό για εκείνον το ότι δεν χρειάζεται να λούζεται τόσο συχνά.


Για την Pistacia Natura
Είναι μία ελληνική εταιρεία με πολύ αγνά συστατικά στα προιόντα της. Άκρως συννενοήσιμοι και πολύ εξυπηρετικοί άνθρωποι και οι συσκευασίες τους είναι πολύ απλές, οι οδηγίες χρήσης πάνω στο κάθε προϊόν ξεκάθαρες. Έχουν μία σελίδα στο Facebook και φυσικά μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε και το site τους!

Εσείς, τι προιόντα επιλέγετε που να έχουν φυσικά συστατικά; Πείτε μου τη γνώμη σας στα σχόλια!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!