Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Review: Our Pure Soap Oups! (Χειροποίητα Καλλυντικά)

Ομορφιές μου, σήμερα σας έχω ένα άκρως Χριστουγεννιάτικο review! Πρόκειται για τα χειροποίητα, φυτικά καλλυντικά από την εταιρεία Our Pure Soap Oups (βρείτε την εδώ). Έχω στην κατοχή μου μία κρέμα προσώπου, ένα scrub προσώπου & σώματος και πολλά σαπουνάκια για το πρόσωπο. Οπότε, πάμε να ξεκινήσουμε!

























Κρέμα προσώπου

Έχει μία πολύ πηχτή σύσταση, λόγω του λαδιού καρύδας που περιέχει, το οποίο είναι άκρως σκληρυντικό! Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα και μέσω της θερμότητας των χεριών μου η σύσταση γίνεται κρεμώδης και έτσι απλώνω την κρέμα σε όλο μου το πρόσωπο. Είναι αρκετά λιπαρή, ακόμα και για εμένα που έχω ξηρή επιδερμίδα τώρα το χειμώνα, οπότε την χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ. Κοστίζει 3,50.




Η γνώμη μου
Όσο την χρησιμοποιώ δεν έχω βγάλει ούτε ένα σπυράκι. Η μυρωδιά της είναι ευχάριστη, είναι λίγο χρονοβόρα στη χρήση της, αλλά πιστεύω αξίζει πάρα πολύ, καθώς είναι ένα βαζάκι των 40ml (δεν το γράφει κάπου, αλλά το σύγκρινα με άλλα βαζάκια κρεμών που έχω και τόσο δείχνει να είναι), χρησιμοποιώ πάρα πολύ λίγο και πιστεύω θα μου κρατήσει σίγουρα αρκετό καιρό.


Εδώ μπορείτε να δείτε ότι η κρέμα αφήνει μία λιπαρότητα

Αφήνει αρκετή λιπαρότητα, αλλά είναι τόσο ευεργετική για το δέρμα μου, που μπορώ να ανεχτώ αυτό το ελάττωμα. Να πω επίσης ότι είναι τόσο ενυδατική, που με βοήθησε και στο πρόβλημα ξηρότητας που αντιμετωπίζω στα χέρια μου τώρα το χειμώνα. Οπότε και σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω!



Scrub Προσώπου & Σώματος
Ένα scrub με φυσικά φρούτα (λεμόνι, πορτοκάλι), αιθέρια έλαια (λεμόνι, πορτοκάλι, κανέλα, αμυγδαλέλαιο), βιολογικό μέλι και βιταμίνη Ε. Χρησιμοποιείται και στο σώμα και στο πρόσωπο και αυτό που είναι εντυπωσιακό με αυτό το προϊόν είναι ότι θα χρειαστείτε ποσότητα στο μέγεθος 10 σταφίδων για να απολεπίσετε όλο σας το σώμα! Έχει πολύ λεπτούς κόκκους και προσφέρει, εκτός από απολέπιση, καθαρισμό και ενυδάτωση. Κοστίζει 3,00.



Η γνώμη μου
Η μυρωδιά αυτού του προϊόντος δεν υπάρχει σε αυτό τον κόσμο! Πολύ φρέσκια, φρουτένια, με έκανε να θέλω να το χρησιμοποιώ συνέχεια! Το βάζω και στο σώμα και στο πρόσωπο αυτό το προϊόν, χρειάζομαι και με αυτό πολύ λίγη ποσότητα (ναι, ακόμα και για το σώμα!) για να κάνω τη δουλειά μου. Οι κόκκοι του δεν προσφέρουν την σκληρή απολέπιση που συνήθως αναζητώ, αλλά αφήνουν το δέρμα πολύ ενυδατωμένο και απαλό.

Είναι ιδανικό για το πρόσωπο, καθώς δεν το "γδέρνει", είναι ήπιο προϊόν. Οι κόκκοι του διαλύονται μετά από 1-2 λεπτά απολέπισης, το οποίο σημαίνει ότι έχει κάνει τη δουλειά του. Για το σώμα μου τώρα το χειμώνα είναι μια χαρά, αλλά δεν νομίζω να το χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι, καθώς τότε το δέρμα μου θα είναι πιο ξηρό και θα χρειάζομαι κάτι πιο σκληρό.


Θα το προτιμούσα ξανά, είναι αντίστοιχο με το scrub με βερίκοκο από την Bioten (δείτε το αναλυτικότερα εδώ), αλλά θα έλεγα ότι είναι καλύτερο, καθώς έχει πιο ωραία μυρωδιά, κάνει καλύτερη ενυδάτωση και είναι χειροποίητο (για μένα, δεν υπάρχει κάτι πιο θετικό από αυτό)!


Σαπουνάκια για το πρόσωπο
Έχω 4 σαπούνια γλυκερίνης, αλλά το τέταρτο είναι υπό χρήση αυτή την περίοδο, είναι ακριβώς το ίδιο με το καφέ, απλά μικρότερο. Το μεγάλο καφέ σαπουνάκι λοιπόν περιέχει βότανο καλέντουλας, αμυγδαλέλαιο και βρώμη. Κοστίζει 3,50€, και το μικρό (που θα μου κρατήσει τουλάχιστον για ένα 2μηνο!) 1,80. Στο πράσινο σακουλάκι το πράσινο σαπούνι περιέχει αιθέρια έλαια (μέντα και λεμόνι) και βότανο μέντας οστίζει 2,00€) και το άσπρο σαπούνι με τα πράσινα σχέδια είναι με τριαντάφυλλο, ινδική καρύδα, αιθέριο έλαιο καρύδας και έχει άρωμα καρύδα-βανίλια (κοστίζει 2,30€).



Η γνώμη μου
Τα σαπουνάκια τα φτιάχνει η εταιρεία ανάλογα με τον δικό σας τύπο δέρματος, οπότε για μένα έφτιαξαν τέσσερα σαπούνια κατάλληλα για κανονική επιδερμίδα με ακμή (γιατί τα πήρα στις αρχές Νοέμβρη που δεν ήταν τόσο ξηρό το δέρμα μου).

Έχω σαν φιλοσοφία να μην αποθεώνω ένα προϊόν. Αλλά για το συγκεκριμένο που χρησιμοποιώ αυτές τις μέρες θα κάνω μία εξαίρεση! Καταρχάς να πω ότι κανένα προϊόν δεν το έχω αισθανθεί τόσο απαλό κατά τη διάρκεια του καθαρισμού. Κάνει πολύ καλή δουλειά για καθημερινή χρήση, ακόμα και το μακιγιάζ το αφαιρεί πολύ αποτελεσματικά. Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, όσο πρέπει για το χειμώνα, ούτε πολύ λιπαρό, ούτε να το αισθάνομαι να με "τραβάει". 

Κάνει αμέσως πλούσιο αφρό, το χρησιμοποιώ και στα μάτια (ναι, αφαιρεί άψογα την μη-αδιάβροχη μάσκαρα!) και δεν μου τα έχει ερεθίσει. Θα το αγόραζα με τα μάτια κλειστά, δεν έχω ξαναμείνει τόσο ικανοποιημένη από ένα σαπουνάκι καθαρισμού!

Για την Our Pure Soap Oups
Η εταιρεία αυτή είναι μία από τις αγαπημένες μου! Όχι μόνο γιατί δημιουργούν εξαιρετικά προιόντα με χαμηλές τιμές, αλλά γιατί ενδιαφέρονται τόσο πολύ να ακούσουν την άποψη του πελάτη. Είναι σημαντικό για εκείνους να είσαι ευχαριστημένος και ό,τι δεν σου αρέσει να τους το πεις και την επόμενη φορά να το έχουν διορθώσει. Έχουν μία υπέροχη σελίδα στο Facebook και για ό,τι απορίες έχετε σας απαντάνε αμέσως.

Εσείς, τί έχετε δοκιμάσει από χειροποίητα καλλυντικά; Έχετε φτιάξει ποτέ κάτι δικό σας; Πείτε μου τη γνώμη σας κάτω στα σχόλια! 

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!