Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Review: Oriflame HairX Frizz Free Leave-in Cream

Ομορφιές μου, σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν το οποίο με άφησε έκπληκτη! Είναι η κρεμούλα για τα ατίθασα (όπως λέμε μπούκλες) μαλλιά, από την Oriflame. Γενικότερα, δεν έχω μείνει ενθουσιασμένη από πολλά προιόντα μαλλιών από τη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά αυτό έκανε τη διαφορά!


Το προϊόν
Είναι μία όμορφη άσπρη ροζ συσκευασία σε σωληνάριο, των 150ml. Υπόσχεται ότι δαμάζει τα ατίθασα μαλλιά. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε είτε σε βρεγμένα, είτε σε στεγνά μαλλιά (προσοχή, δεν αντικαθιστά το κανονικό conditioner).


Η γνώμη μου
Είναι ένα εκπληκτικό προϊόν για μπούκλες, όπως έχω εγώ. Το έχω χρησιμοποιήσει και σε στεγνά μαλλιά, αλλά παρατήρησα ότι λειτουργεί καλύτερα σε βρεγμένα μαλλιά (έχει περισσότερη διάρκεια). Δίνει νεύρο στις μπούκλες και αποτρέπει το φριζάρισμα.

Η μυρωδιά του είναι απαίσια, αλλά ευτυχώς δεν παραμένει στα μαλλιά. Άμα δεν την αντέχετε, σας προτείνω να βάλετε ένα λαδάκι που μυρίζει ωραία στις άκρες σας και θα έχετε ένα υπέροχο αποτέλεσμα.

Λόγω υπερβολικής υγρασίας εδώ στην Κρήτη, το είχα μεγάλη ανάγκη! Η διάρκειά του είναι πολύ μεγάλη (σε στεγνά μαλλιά 7-8 ώρες, σε βρεγμένα δίνει νεύρο στις μπούκλες όταν στεγνώσουν ακόμα και για μία μέρα!). Δεν χρειάζομαι πάρα πολύ για τα μεσαίου μήκους μαλλιά μου, κάτι που το βρίσκω πολύ θετικό.

Το προϊόν βγαίνει από το στόμιο σε μορφή κρέμας
Η τιμή του & θα το ξαναγόραζα;
Το είχα πάρει γύρω στα 4 ευρώ σε προσφορά από το site της Oriflame. Άμα το ξαναβρώ στην αντίστοιχη προσφορά θα το ξαναπάρω, υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες με έβγαλε ασπροπρόσωπη! 


Εσείς, τί έχετε δοκιμάσει από προιόντα μαλλιών της Oriflame; Σας έχουν αφήσει ικανοποιημένη;


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!