Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

The Unpaixtable Blogger Award!

Με μεγάλη μου χαρά παρέλαβα αυτό το βραβειάκι! Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα εξής blogs:
Οι κανόνες
  • Στην αρχή της ανάρτησής σου, πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του. 
  • Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις. 
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους. 
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγιά τους. 
  • Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις. 
  • Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). 
  • Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες (link back). 

Οι ερωτήσεις

1) Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
Ονομάζομαι Κωνσταντίνα, μένω στα πανέμορφα Χανιά, είμαι Κριός και φιλοξενούμαι από το Blogger.

2) Ποιο είναι το moto του blog σου? Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
Το όνομα "anothermakeupworld" (=διαφορετικός κόσμος μακιγιάζ) το σκέφτηκα γιατί ήθελα όποιος μπαίνει στο blog μου να βλέπει κάτι το διαφορετικό. Για αυτό αφιερώνω πολύ χρόνο στα χρώματα, στη διάταξη, αλλά και στο περιεχόμενο, θέλω να είναι κάτι το μοναδικό! Οπότε, δεν έχω κάποιο moto, απλώς την δημιουργικότητά μου!

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Δεν θα το σύγκρινα με παιχνίδι. Στα παιχνίδια κάποιος κερδίζει και κάποιος χάνει. Δεν βλέπω ανταγωνιστικά το blogging (σε αντίθεση με τα παιχνίδια), οπότε και δεν μπορώ να το παρομοιάσω με κάποιο παιχνίδι.

4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα (συμπλήρωσε τη φράση)...
Θα πάρω σίγουρα καλύτερη κάμερα, για να βγάζω καλύτερες φωτογραφίες. Θα ποστάρω πολύ συχνότερα (μία φορά/ημέρα ελπίζω). Θα δοκιμάζω πολύ περισσότερα προιόντα, για να έχω περισσότερο υλικό. Και θα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη άμα γίνω διάσημη blogger εννοείται!

5) Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
Δύο είναι οι αναρτήσεις μου με μόλις 12 προβολές! Η μία είναι το μακιγιάζ του Αγίου Βαλεντίνου που έκανα (και είναι και αυτό το βίντεο με τις λιγότερες προβολές στο YouTube, πραγματικά δεν ξέρω γιατί!) και αυτή που σας ζήτησα να με ακολουθήσετε στο Bloglovin'. Οπότε, πηγαίνετε να τις διαβάσετε, να τους δώσουμε λίγη αγάπη!

6) Ποια λίστα ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις απ'την blogόσφαιρα και γιατί;
Τα ιστολόγια που χρησιμοποιούν μονίμως φωτογραφίες από το Internet (ή ακόμα χειρότερα από άλλους bloggers!), γιατί αυτό το θεωρώ τεμπελιά και έλλειψη δημιουργικότητας. Άσε που εγώ δεν ξέρω καν άμα έχουν το προϊόν για το οποίο μιλάνε! Επίσης, τα ιστολόγια των οποίων οι δημιουργοί "γλείφουνε" τις εταιρείες που τους έχουν στείλει δωρεάν προιόντα, γράφοντας ψέματα στις αναρτήσεις τους. Αυτό είναι απαράδεκτο και εντελώς προσβλητικό προς τους αναγνώστες τους.

7) Καθώς με έκαναν tag τέσσερα blogs, θα σας απαντήσω σε άλλες τέσσερις ερωτήσεις (!):

  • (Μy Βeauty Μap) Αν έπρεπε να διαλέξεις μια υπερφυσική δύναμη ποια θα ήταν αυτή και γιατί;
Θα διάλεγα την δυνατότητα να πετάω, καθώς κάνω πολλές αποστάσεις με το αμάξι και τα πόδια καθημερινώς και θα ήταν πολύ βολική για μένα αυτή η υπερφυσική δύναμη!
  • (My Own Beautiful World) Αν σου δινόταν η ευκαιρία να γινόσουν κάτι άλλο για μια μέρα τι θα ήταν αυτό;
Θα ήθελα να γίνω ροκστάρ για μια μέρα, συγκεκριμένα ο Slash! Να ζήσω για μία μέρα πως θα ήταν να είμαι ένας τόσο πετυχημένος και cool κιθαρίστας!
  • (Laura's Beauty Stuff) Αγαπημένο άρωμα ever;
Burberry Sport for Women. Βαρύ, με άπειρη διάρκεια και τέρμα θηλυκό!

  • (Beautylosophy) Ποιος ήταν ο κύριος λόγος που ξεκίνησες το beauty blogging;
Το ξεκίνησα για να μοιράζομαι τις απόψεις μου για τα προιόντα που δοκιμάζω, καθώς επίσης και να δίνω συμβουλές. Ακόμα, ήθελα να κάνω γνωριμίες, μπορεί και φιλίες μέσω αυτού του χώρου!

Η δική μου ερώτηση!
Ποια προιόντα χρησιμοποιείς περισσότερο (μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, περιποίησης μαλλιών ή περιποίησης σώματος);

Κάνω tag τα εξής blogs:
Φιλιά πολλά!


Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!