Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 10 Νοεμβρίου 2013

TAG: Η πρώτη μου φορά!

Ομορφιές μου, σήμερα σας έχω ένα tag λίγο διαφορετικό από τα υπόλοιπα! Όπως όλα τα tags έτσι και αυτό θα σας βοηθήσει να με μάθετε λίγο καλύτερα. Οπότε, πάμε να ξεκινήσουμε, και όποια blogger θέλει να το κάνει (θα χαιρόμουν πολύ να το δω) οι ερωτήσεις θα βρίσκονται από κάτω.


"Η Πρώτη μου Φορά TAG" ~ Ερωτήσεις

1) Μιλάς ακόμα στην πρώτη σου αγάπη;
2) Ποιο ήταν το πρώτο σου αλκοολούχο ποτό;
3) Τι ήταν το πρώτο σου αμάξι;
4) Ποιο ήταν το πρώτο άτομο που σου έστειλε μήνυμα σήμερα;
5) Ποιο είναι το πρώτο άτομο που σκέφτηκες σήμερα;
6) Πως λεγόταν η δασκάλα που είχες στην 1η Δημοτικού;
7) Που πήγες πρώτη φορά με αεροπλάνο;
8) Ποιος ήταν ο πρώτος σου κολλητός και μιλάτε ακόμα;
9) Ποιο ήταν το άτομο που μίλησες πρώτα σήμερα;
10) Σε ποιανού τον γάμο πήγες για πρώτη φορά;
11) Τι ήταν το πρώτο πράγμα που έκανες σήμερα;
12) Ποια ήταν η πρώτη συναυλία που πήγες;
13) Πρώτο σπασμένο κόκκαλο;
14) Πρώτο piercing;
15) Πρώτη ξένη χώρα που επισκεύτηκες;
16) Πρώτη ταινία που θυμάσαι να είδες;
17) Πότε ήταν η πρώτη σου τιμωρία στο σχολείο;
18) Ποιά ήταν τα πρώτα μαθήματα που έκανες;

Μην ξεχάσετε να μου απαντήσετε και εσείς όποια ερώτηση θέλετε κάτω στα σχόλια!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!