Οι ομορφιές μου!

Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

Review: Oriflame Pure Balance Dry Shampoo

Η αλήθεια είναι ότι τα ξηρά σαμπουάν αποτελούν σωτήρια εφεύρεση για πολλές γυναίκες, ακόμα και άντρες! Οι περισσότεροι από εμάς ακολουθούμε ένα "βαρύ" πρόγραμμα και πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε ακόμα και να λουστούμε! Οπότε, είναι αναγκαία τα ξηρά σαμπουάν! Πάμε να γνωρίσουμε το συγκεκριμένο, από Oriflame!

Τι είναι το ξηρό σαμπουάν;
Θεώρησα σημαντικό να δώσω αυτή την απάντηση, καθώς κάποιοι μπορεί να μην το γνωρίζουν. Το ξηρό σαμπουάν είναι ένα προϊόν σε μορφή σπρέι το οποίο το ψεκάζουμε την 2η, 3η (ή παραπάνω) μέρα μετά το λούσιμο στα μαλλιά μας για να διώξουμε τη λιπαρότητα. Το ψεκάζουμε από απόσταση μερικών εκατοστών στις ρίζες μας, περιμένουμε λίγη ώρα να δράσει και έπειτα κάνουμε μασάζ ή χτενιζόμαστε για να φύγει το προϊόν.

Το προϊόν και τι υπόσχεται
Είναι μία συσκευασία των 150ml. Τα χρώματα που επικρατούν είναι το άσπρο και το πράσινο. Είναι για λιπαρά μαλλιά και υπόσχεται ότι αφήνει τα μαλλιά καθαρά και αναζωογονημένα.

Η γνώμη μου
Το θεωρώ αρκετά δύσχρηστο, καθώς η αντλία του χάλασε μετά από 2-3 χρήσεις και με δυσκολία πλέον πατιέται για να βγει το προϊόν. 

Παρόλα αυτά, αφαιρεί αποτελεσματικά τη λιπαρότητα, το ψεκάζω στις ρίζες, το αφήνω για 5' και μετά κάνω μασάζ (δεν μπορώ να χτενίζω τις μπούκλες μου στεγνές) και μετά τα μαλλιά μου είναι όντως καθαρά.

Το στόμιό του μετά από 2-3 χρήσεις (μαζεύεται πολύ εύκολα εκεί το προϊόν και ήταν δύσκολο να βγει ομοιόμορφα)
Μετά όμως, αφήνει κάτι σαν στρώμα πάνω στο τριχωτό της κεφαλής, του οποίου η αίσθηση είναι άκρως αντιαισθητική. Αισθάνομαι ότι θέλω αμέσως να το ξεπλύνω, αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να το κάνει ένα ξηρό σαμπουάν, θα έπρεπε να είναι ανάλαφρο και να φεύγει εύκολα. Όσο μασάζ και να έκανα, δεν έφευγε λοιπόν και μετά από λίγες ώρες αισθανόμουν το τριχωτό της κεφαλής μου βρόμικο και σε μεγάλη ανάγκη λουσίματος. Πάντως, για 5-6 ώρες ήταν υποφερτό, άμα βιαζόμουν να πάω κάπου και ήμουν άλουστη.

Ίσως να φταίει ότι δεν χτενίζομαι όταν είναι στεγνά τα μαλλιά μου, μπορεί σε μια κοπέλα με ίσια μαλλιά να κάνει θαύματα. Η μυρωδιά του μου έμεινε αδιάφορη και γενικότερα το θεωρώ ένα μέτριο προϊόν.

Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε
Κοστίζει γύρω στα 6 ευρώ και το βρίσκετε στο site της Oriflame (για κάποιο λόγο δεν το έβρισκα στο ελληνικό, οπότε σας έγραψα το αγγλικό).

Θα το ξαναγόραζα;
Όχι, δεν μου άρεσε καθόλου για τον δικό μου τύπο μαλλιών (ταλαιπωρημένες, ελαφρώς ξηρές μπούκλες, που βγάζουν λίγη λιπαρότητα από την 3η μέρα και μετά).

Το έχετε δοκιμάσει; Ποιο ξηρό σαμπουάν είναι το αγαπημένο σας;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!