Οι ομορφιές μου!

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Review: Korres Αντιηλιακό Μαλλιών

Γεια σας! Όπως εσείς ψηφίσατε στη σελίδα μου στο Facebook, σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν από την εταιρεία Korres. Πρόκειται για το αντηλιακό μαλλιών με κόκκινο αμπέλι. Πάμε να ξεκινήσουμε!



Το προϊόν
Είναι μία κόκκινη συσκευασία, σε μορφή σπρέι. Περιέχει μέσα 150ml προϊόντος, οπότε με χαρά μου μπορώ να δηλώσω ότι μου κράτησε όλο το καλοκαίρι και λίγο το φθινόπωρο (με συχνή κιόλας χρήση). Περιέχει 93,9% φυσικά συστατικά και ολόκληρη η συσκευασία είναι ανακυκλώσιμη (σημαντικά και τα δύο). Επίσης, είναι κατάλληλο για κάθε τύπο μαλλιών.


Τι υπόσχεται
  • Εμποδίζει το ξεθώριασμα του χρώματος των μαλλιών
  • Προσφέρει ενυδάτωση που διαρκεί

Πως και πότε μπορώ να το χρησιμοποιήσω
Οι οδηγίες του λένε ότι το ανακινούμε και ψεκάζουμε σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά και έπειτα τα χτενίζουμε, χωρίς να τα ξεβγάλουμε. Έτσι το χρησιμοποιούσα και εγώ!

Η γνώμη μου
Δεν μπορώ να το χορτάσω αρκετά αυτό το προϊόν! Καταρχάς, η αντλία του είναι ιδανική για να κατανέμεται πολύ καλά το προϊόν σε όλο το μήκος των μαλλιών. Δεν είναι σαν κάποιων άλλων προϊόντων όπου το σπρέι ψεκάζει σε ένα μόνο σημείο στα μαλλιά. 

Η μυρωδιά του είναι εξαιρετική! Ειδικά άμα το βάλετε και κάνετε μετά πιστολάκι, θα μοσχομυρίσει όλο σας το μπάνιο! Παραμένει αρκετή ώρα στα μαλλιά (5-6 ώρες σε μένα) και είναι πολύ ευχάριστη. Την παρατηρούν ακόμα και οι άντρες (για να καταλάβετε!)!

Όσον αφορά τη δουλειά που κάνει, να πω ότι δεν έχω βαμμένα μαλλιά, για να τεστάρω 100% τη δουλειά που κάνει. Είμαι όμως καστανόξανθη και τα καλοκαίρια γίνομαι εντελώς ξανθιά, κάτι που ήθελα να αποφύγω. Και όντως, μου κράτησε ανέπαφο το καστανόξανθό μου χρώμα, δεν το "άνοιξε" καθόλου το μαλλί. Ήταν ιδανικό για την παραλία (και πρακτική η συσκευασία του θα έλεγα), αλλά και το φθινόπωρο που το χρησιμοποιούσα καθημερινώς (με τόσο ήλιο, ακόμα και τον Οκτώβρη) δεν με άφησε απογοητευμένη.

Το πιο σημαντικό λοιπόν για εμένα (πέρα από τη μυρωδιά, την αντλία κλπ) ήταν ότι μου διατήρησε το χρώμα έτσι όπως ήταν, οπότε το θεωρώ ένα εξαιρετικό προϊόν, του βάζω 10 με τόνο σε όλα!

Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε
Το πήρα σε έκπτωση στα 10 ευρώ, από τα Hondos Center. Θα σας πρότεινα να το αγοράσετε όμως από ηλεκτρονικό φαρμακείο, καθώς υπάρχουν πολλές προσφορές, ειδικά πριν το καλοκαίρι.


Θα το ξαναγόραζα;
Ναι, αλλά μόνο σε προσφορά, καθώς θεωρώ ότι είναι αρκετά τσιμπημένη η τιμή του, αλλά για τη δουλειά που κάνει και πάλι αξίζει!

Το έχετε δοκιμάσει; Τι χρησιμοποιήσατε στα μαλλιά σας αυτό το καλοκαίρι;

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!