Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

Review: Golden Rose Προϊόντα Χειλιών!

Και ποια κοπέλα δεν είναι στην συνεχή αναζήτηση για ένα ακόμα κραγιόν ή lipgloss, αυτό που θα έχει την καλύτερη σύσταση, το πλουσιότερο χρώμα, αλλά και την οικονομικότερη τιμή; Η Golden Rose είναι μία από τις εταιρείες που συνδυάζουν την ποιότητα με την χαμηλή τιμή. Πάμε να γνωρίσουμε τα προιόντα που έχω για τα χείλη! 




















Κραγιόν

Σειρά: Κλασική μαύρη 


Η συσκευασία του είναι μαύρη, με μία χρυσή γραμμή και χρυσά γράμματα. Φαίνεται πολύ πιο ακριβή από 3,5 ευρώ που κοστίζει το προϊόν!

No129
Έχω αυτό το υπέροχο, ουδέτερο χρώμα, που ελάχιστα ροδακινίζει. Είναι υπέροχο σε συνδυασμό με έντονα, smokey μάτια (θα δείτε το χρώμα παρακάτω).

Η γνώμη μου
Έχει μέτρια διάρκεια (3-4 ώρες), αλλά είναι τόσο κρεμώδες και ενυδατικό που πραγματικά δεν με ενοχλεί καθόλου η διάρκειά του. Το θεωρώ ένα από τα ωραιότερα nudes που έχω φορέσει. Θα το ξαναγόραζα σίγουρα!

Σειρά: Ultra Rich Color Lipstick (τιμή 3.60 ευρώ)


Μία ασημένια συσκευασία, με χρυσά γράμματα και γραμμή, πολύ παρόμοια με την προηγούμενη. Το ασημί και το χρυσό δεν ταιριάζουν πάντως και πολλές φορές είναι δύσκολο να διαβάσεις τα γράμματα!

Νο42
Ένα εκπληκτικό ματ ροζ, όχι τόσο σκούρο όσο δείχνει στη συσκευασία. Είναι τέλειο για κάθε μέρα, με ελάχιστο μακιγιάζ στα μάτια. Κάνει τα χείλη να φαίνονται σαν δαγκωμένα!

Νο76
Ένα καθαρό ροδακινί, με πολλά shimmers μέσα. Είναι ιδανικό για βραδυνές εξόδους, με winged eyeliner. Δεν το έχω πολυφορέσει, αλλά όποτε το κάνω, κλέβει τις εντυπώσεις!

Νο07
Ένα βαθύ κόκκινο, με ελάχιστα shimmers μέσα του. Το φοράω πρωί, απόγευμα, βράδυ, είναι το αγαπημένο μου χρώμα από όλα τα κραγιόν της σειράς αυτής που έχω! Το ανοιχτό vampy red χρώμα του είναι must για το φθινόπωρο και το χειμώνα!


Η γνώμη μου
Όπως λέει και το όνομα της σειράς, έχουν έντονη χρωματική απόδοση. Διαρκούν τουλάχιστον 6 ώρες (ναι, έχοντας φάει και πιει!), παρόλα αυτά ξηραίνουν λίγο τα χείλη. Με λίγο lip balm από κάτω όμως είναι εξαιρετική η απόδοσή τους, η διάρκειά τους, τα πάντα. Υπέροχα κραγιόν, σίγουρα άμα τα βρω θα πάρω και άλλες αποχρώσεις!

Τα υπέροχα χρώματά τους! Όπως βλέπετε, το 76 αλλάζει με το φωτισμό και τη γωνία! :)
Lip Gloss

Σειρές: Pearl Gloss και Shimmer Gloss (τιμή 4 ευρώ)

Έχουν ακριβώς την ίδια συσκευασία, μικρή και πάρα πολύ πρακτική. Το πινελάκι τους δίνει τον απόλυτο έλεγχο και προσφέρει ακρίβεια στην εφαρμογή.

Νο02 (Pearl Gloss)
Απλό, καθημερινό ροζ χρώμα που πηγαίνει με όλα σχεδόν τα μακιγιάζ! Αφήνει ένα ιριδίζουν, περλέ τελείωμα στα χείλη.

Νο60 (Shimmer Gloss)
Κόκκινο, με πολλά shimmers! Άκρως εντυπωσιακό, το προτείνω με ελάχιστο μακιγιάζ στα μάτια, γιατί κάνει μπαμ από μακριά!


Η γνώμη μου
Αφήνουν μία λεπτή στρώση πάνω στα χείλη όταν τα βάζεις, η οποία παραμένει μέχρι να αφαιρεθούν. Δεν είναι δυσάρεστη καθόλου, απλά είναι πρωτόγνωρη για lipgloss. Έντονη χρωματική απόδοση, διάρκεια 4-5 ώρες (εξαιρετική θα έλεγα) και φρουτένια μυρωδιά. Must buy θα έλεγα, άμα ψάχνετε για ένα καλό lipgloss.







Που μπορώ να βρω Golden Rose;
Στέλνοντάς τους μήνυμα στην σελίδα τους στο Facebook (βρείτε την εδώ), θα σας απαντήσουν για να σας πουν ακριβώς σε ποια καταστήματα πωλούνται τα προιόντα τους!

Εσείς, τί έχετε δοκιμάσει από την Golden Rose; Πείτε μου στα σχόλια!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!