Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Review: Garnier Pure Active Fruit Energy Αφρός Καθαρισμού

Ομορφιές μου! Άλλο ένα review για σήμερα, για την εταιρεία Garnier. Πρόκειται για τον αφρό καθαρισμού με εκχύλισμα από γκρέιπφρουτ, ρόδι και βιταμίνη C (ακούγεται μοσχομυριστός!). Πάμε να τον γνωρίσουμε καλύτερα!


Το προϊόν
Είναι μία κόκκινη και πορτοκαλί συσκευασία των 150ml. Το προϊόν βγαίνει σε μορφή αφρού, ενώ μέσα είναι υγρό, λόγω του ειδικού μηχανισμού της αντλίας του. Είναι για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες, αλλά γράφει επίσης ότι είναι κατάλληλο και για ευαίσθητες επιδερμίδες.


Τι υπόσχεται

  • Απαλός καθαρισμός   J
  • Εξάλειψη ατελειών   JL
  • Βαθύς καθαρισμός πόρων   JL
  • Απομάκρυνση ρύπων και λιπαρότητας   J

J= Πολύ καλή δουλειά 
JL= Μέτρια δουλειά


Η γνώμη μου
Καταρχάς, να τονίσω ότι έχω κανονική προς μικτή επιδερμίδα. Πίσω αναγράφει ότι είναι κατάλληλο και για μικτές επιδερμίδες, οπότε οριακά μπορώ να το χρησιμοποιήσω. 

Είναι ένα προϊόν πολύ εύκολο στη χρήση. Λόγω του αφρού, αισθάνομαι ότι κάνει άμεση δουλειά στον καθαρισμό και δεν χρειάστηκε ποτέ να το τρίβω πολύ ώρα ή να βάζω νερό για να κάνει περισσότερο αφρό. Με το πάτημα της αντλίας μία μόνο φορά βγάζει την απαραίτητη ποσότητα για όλο μου το πρόσωπο, κάτι πολύ θετικό για μένα, καθώς όχι μόνο μου γλυτώνει χρόνο, αλλά και περιττή ποσότητα προϊόντος! Επίσης, είναι πολύ απαλό στο πρόσωπο, όπως υπόσχεται.



Όσον αφορά τη δράση του, δεν εμφάνισα ποτέ λιπαρότητα μετά τη χρήση του για πολλές ώρες. Το έχω δοκιμάσει και χωρίς ενυδατική ("σκέτο", που λέω και εγώ) για να δοκιμάσω στο 100% τη δράση του. Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και η μυρωδιά του είναι πολύ ευχάριστη, καθόλου έντονη και φρουτένια.

Οφείλω να ομολογήσω ότι κατά τη διάρκεια της χρήσης του έχω βγάλει κάποια σπυράκια (με κεφαλάκι κιόλας), οπότε δεν θα υποστήριζα ότι βοηθάει απόλυτα στη εξάλειψη (ή ακόμα στην πρόληψη) των ατελειών. Όταν είχα έντονη ακμή, το χρησιμοποιούσα πρωί βράδυ, αλλά και πάλι δεν βοήθησε και τόσο πολύ. Ίσως στο να ηρεμήσει λίγο τα σπυράκια, αλλά σίγουρα όχι να τα εξαφανίσει, όπως αναγράφεται στη συσκευασία. Επιπλέον, ενώ μεν αισθάνομαι το πρόσωπό μου καθαρό, δεν αισθάνομαι αυτό το βαθύ καθαρισμό των πόρων που υπόσχεται. Για εμένα, βαθύ καθαρισμό κάνει ένα καλό scrub, μετά την χρήση του καθαριστικού προσώπου. Τότε αισθάνομαι το δέρμα μου απόλυτα καθαρό.

Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε
Κοστίζει 5,99€ (αλλά το είχα πάρει με -40% έκπτωση, δηλαδή 3,59€). Το βρίσκεται σχεδόν παντού, στα Hondos Center, στα σούπερ μάρκετ κα.

Θα το ξαναγόραζα;
Ναι, για ένα καθημερινό, οικονομικό και απλό καθαριστικό προσώπου κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά, οπότε γιατί όχι;

Το έχετε δοκιμάσει; Ποιο καθαριστικό προσώπου χρησιμοποιείτε αυτή την περίοδο (σας αρέσει, σας έχει απογοητεύσει;); Περιμένω τη γνώμη σας κάτω στα σχόλια!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!