Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημένα Οκτωβρίου ~ October Favorites

Γεια σας ομορφιές μου! Σήμερα σας έχω τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα του Οκτωβρίου. Ελπίζω να σας αρέσουν και για να διαβάσετε, δείτε την λίστα παρακάτω! 




Τα προϊόντα
  • Bourjois Healthy Mix Concealer, 52 (βρείτε το εδώ)
  • Bioten CC Cream, Light
  • Maybelline The Collosal Mascara
  • Golden Rose Pearl Gloss, 02 (ροζ)
  • Golden Rose Shimmer Gloss, 60 (κόκκινο)
  • Vivo Colour Stain Lip Crayon, Miss Independent (βρείτε το εδώ)
  • Θήκη κραγιόν από τα Jumbo (απαραίτητη!)
  • BioAroma τζελ αλόης (βρείτε το εδώ)
  • Ροδόνερο Βοΐου διπλής απόσταξης (βρείτε το εδώ)
  • Victoria Quick Dry Spray (για τα νύχια) (Jumbo)


Αυτά για σήμερα, μην ξεχάσετε να μου γράψετε τη γνώμη σας και φυσικά τα δικά σας αγαπημένα για το μήνα που μας πέρασε!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!