Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Τα καθημερινά μου προϊόντα!

Γεια σας! Επιτέλους έχουμε πιο πολύ κρύο σήμερα και αυτό με κάνει χαρούμενη (ναι, είμαι περίεργος άνθρωπος, το ξέρω!). Στο βίντεο αναφέρομαι στα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά αυτή την εποχή, καθώς κάθε 2-3 μήνες κάποια πράγματα μου τελειώνουν ή τα εναλλάσσω, γιατί έτσι έχει πιο πολύ ενδιαφέρον για μένα! Θα βρείτε την λίστα για όλα στα οποία αναφέρομαι παρακάτω. Απολαύστε! 

Τα προιόντα
  • Korres αντηλιακή κρέμα προσώπου με βρώσιμο γιαούρτι, SPF50
  • Radiant Luminesse Primer, 01 Mint
  • Bioten CC Cream, Light, SPF20 (δείτε το αναλυτικότερα εδώ)
  • Cien Makeup, 2 Light Beige
  • Radiant Air Finish Long Lasting Makeup, No3
  • Oriflame Very Me Foundation, Porcelain & Ivory
  • Essence Stick Concealer, 01 Matt Sand
  • Maybelline 24h Super Stay, 02 Light
  • Bourjois Healthy Mix Concealer, 52
  • Radiant Concealer Illuminator, η πιο ανοιχτή απόχρωση
  • Maybelline Affinitone Powder, 24 Golden Beige
  • Glamorous Blush, 01 (για μπρόνζερ)
  • Yolizul Fashion Blush, 26 (για μπρόνζερ)
  • Radiant Eye Primer
  • Seventeen Eyeshadow Set 04 Brown
  • Azade eyeshadow, 02 Glow
  • Victoria Silk Touch σκιά, ιριδίζουσα ροζ
  • Maybelline The Collosal Mascara (waterproof)
  • Erre Due pencil, 01 (μαύρο)
  • Rainbow Priorities pencil, 504 (μπλε)
  • Essence Liquid Eyeliner (δείτε το αναλυτικότερα εδώ)
  • Glamorous EyeBrow Pencil, 02 (waterproof)
  • Yolizul Fashion, Volume Mascara (διάφανη)
  • Apivita Lip Balm, SPF20 (μπλε συσκευασία)
  • Lip Gloss Juicy

Όλα αυτά λοιπόν, κάποια τα αγαπάω, άλλα τα δοκιμάζω ακόμα και κάποια τα έχω μόνο για να τα τελειώσω! Πείτε μου για κάποιο από τα δικά σας καθημερινά καλλυντικά!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!