Οι ομορφιές μου!

Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Tag: 10 things about me!

Και ναι, φτάσαμε τα 200 μέλη εδώ στο blog και αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί πάρα πολύ, ειδικά μετά από ένα Σαββατοκύριακο με απαίσιο καιρό και πολλές, πολλές δουλειές εδώ στο σπίτι. Σας υπερευχαριστώ για όλα όσα μου προσφέρετε (τα οποία είναι πολύ περισσότερα από όσο νομίζετε!), αλλά ειδικά θέλω να ευχαριστήσω την Μαίρη που με έκανε tag και έτσι σας γράφω αυτό εδώ το ποστ!

Σκοπός των tags είναι να με μάθετε και, μέσω των σχολίων, να σας μάθω και εγώ καλύτερα! Στο συγκεκριμένο γράφεις 10 πράγματα για τον εαυτό σου, που δεν έχεις αποκαλύψει ξανά στο blog σου. Πάμε να αρχίσουμε!

1. Όσο και αν αγαπάω όλα τα ζωάκια, έχω μεγάλη αδυναμία στους σκύλους, στα άλογα και στους λύκους!
2. Πιστεύω ότι πάντα υπάρχει περιθώριο για αυτοβελτίωση και προσπαθώ κάθε μέρα να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι πάντα υπάρχει κάτι πάνω στο οποίο πρέπει να δουλέψω, έτσι ώστε να είμαι καλύτερος άνθρωπος.
3. Δεν θα σας κάνει εντύπωση, αλλά μου αρέσουν πάρα πολύ τα προιόντα για τα χείλη. Άμα αγοράσω κάτι άλλο, μπορεί να έχω δεύτερες σκέψεις και λοιπά. Αλλά άμα έχω αγοράσει κραγιόν, lig gloss και τέτοια, πετάω στα σύννεφα από τον ενθουσιασμό μου!
4. Αν και δεν ξέρω να μαγειρεύω πολλά φαγητά, μου αρέσει πολύ να μαθαίνω και να πειραματίζομαι. Σιγά σιγά θα μάθω!
5. Είμαι πολύ αγχώδης άνθρωπος και πολλές φορές αυτό είναι "που θα με φάει" που λένε!
6. Είμαι στα 22 μου πλέον και ακόμα δεν ξέρω με τι ακριβώς θέλω να ασχοληθώ στη ζωή μου!
7. Παρότι σπουδάζω μηχανικός, ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού είχε βγάλει ως αποτέλεσμα ότι είμαι 100% καλλιτεχνικός τύπος (!!!).
8. Είμαι τέρμα ανυπόμονο άτομο και πολλές φορές ξεσπάω στους άλλους άμα δεν κάνουν γρήγορα (bitch, το ξέρω!).
9. Αν και δεν ξέρω πολύ καλό προγραμματισμό (αναφέρομαι σε Η/Υ και τέτοια), με ελκύουν οι προγραμματιστές (τι να πω;)!
10. Οργανώνω τα πάντα και άμα με πιάσει το μικρόβιό μου μπορώ να συμμαζεύω και να τακτοποιώ το σπίτι μου για μέρες ολόκληρες (μιλάμε για αρρώστια!).

Λοιπόν, τώρα σειρά σας! Πείτε μου άμα έχουμε κάποιο κοινό και μοιραστείτε μαζί μου κάτι που αφορά εσάς, για να έρθουμε πιο κοντά (κάνει και κρύο, μπρρ!).

Δεν θα κάνω tag κάποια blogs, γιατί δεν ξέρω ποιοι το έχουν κάνει και ποιοι όχι, αλλά όποιος το έχει κάνει, ας μου αφήσει το σύνδεσμο της ανάρτησης του δικού του tag στα σχόλια. Θα χαιρόμουν πολύ να τα διαβάσω!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!