Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Review: Essence Cooling Eye Roll-On

Γεια σας ομορφιές μου! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν το οποίο, η αλήθεια είναι, δεν έχω ακούσει/διαβάσει να συζητείται καθόλου. Πρόκειται για το Cooling Eye Roll-On από την Essence. Πρόκειται για ένα τζελ για την περιοχή των ματιών. Πάμε λοιπόν να το δούμε μαζί!



Το προϊόν
Μία κλασική συσκευασία κρέμας (gel στην περίπτωσή μας) ματιών, των 15ml. Άσπρη με μπλε και πράσινα γράμματα, όμορφη και αρκετά ελκυστική θα έλεγα. Το διάφανο προϊόν βγαίνει μέσω μίας ασημένιας μπίλιας (για αυτό και ονομάζεται roll-on).



Τι περιέχει και τι όχι
  • Έχει μέσα απόσταγμα αγγουριού, το οποίο όπως γνωρίζουμε είναι ευεργετικό για την περιοχή των ματιών.
  • Δεν περιέχει αλκοόλ και άρωμα
Τι υπόσχεται
  • Ενυδάτωση και άμεση αναζωογόνηση
  • Μείωση στα πρηξίματα
  • Μείωση στα πρώτα σημάδια κούρασης (ή αλλιώς, μαύροι κύκλοι!) 

Η άποψή μου
Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί εδώ και 1,5 μήνα και δεν μου έχει κάνει καμία ιδιαίτερη εντύπωση. Δίνει μία πολύ ωραία αίσθηση στα μάτια και με βοηθάει να ξυπνήσω, καθώς το gel είναι κρύο. Αλλά όλα αυτά που υπόσχεται, με μεγάλη μου λύπηση έχω να δηλώσω ότι δεν κάνει τίποτα από όλα αυτά.

Δεν υπάρχει καμία ενυδάτωση, αντιθέτως ένιωθα την περιοχή λίγο περισσότερο ξηρή. Φυσικά, να πω ότι δυσκόλεψε και την μετέπειτα χρήση του concealer στο μακιγιάζ μου και χρειαζόμουν άλλη ενυδατική ματιών για να παραμένει καλύτερα το προϊόν. Αυτό σας το λέω, γιατί γράφει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κάτω από το μακιγιάζ.

Όσον αφορά την μείωση σε πρηξίματα και μαύρους κύκλους, αυτό ξεχάστε το. Προσπάθησα (για να είμαι αντικειμενική) να κοιμάμαι υπό σταθερές ώρες αυτόν τον 1,5 μήνα και να μην ξενυχτάω, για να δω αν όντως θα κάνει δουλειά με τους μέτριους μαύρους κύκλους μου. Δεν παρατήρησα καμία απολύτως αλλαγή, οπότε το θεωρώ άχρηστο στην ουσία το προϊόν, τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες.

Σε ποιες ηλικίες το προτείνω
Μόνο σε νεανικές (κάτω των 18) και αυτό μόνο και μόνο για να σας βοηθάει να ξυπνάτε πριν πάτε στο σχολείο! Και να έχετε κάποια ψευδαίσθηση ότι βοηθάτε την περιοχή των ματιών σας. Τονίζω τη λέξη ψευδαίσθηση!



Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε
Κοστίζει 3,79 ευρώ και το βρήκα στα Hondos Center στην Ερμού.

Θα το ξαναγόραζα;
Κατηγορηματικά όχι! Θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά.

Εσείς, τι χρησιμοποιείτε για την περιοχή των ματιών σας; Δέχομαι προτάσεις προϊόντων (αυτό το eye balm της Frezyderm το λιμπίζομαι καιρό τώρα!). Πείτε μου τη γνώμη σας!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!