Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Oriflame: τα καλύτερα & τα χειρότερα!

Γεια σας ομορφιές μου! Στο σημερινό βίντεο θα σας δείξω τα περισσότερα προιόντα που έχω από την εταιρεία Oriflame και θα σας πω τη γνώμη μου για αυτά. Παλαιότερα, έχοντας ανακαλύψει την αγάπη μου για τα καλλυντικά, αγόραζα προιόντα μόνο από αυτή την εταιρεία (γιατί ήταν η μόνη που ήξερα!), αλλά τώρα έχω διευρύνει τους ορίζοντές μου. Για αυτό το λόγο έχω τόσα πολλά πράγματα, από την συγκεκριμένη εταιρεία!




Τα προιόντα στα οποία αναφέρομαι
(πατώντας πάνω σε κάποιο προϊόν θα σας οδηγήσει στο σχετικό σύνδεσμο)
Επίσης να πω ότι στο site έχει και αξιολογήσεις πελατών για το κάθε προϊόν  οπότε θα σας είναι πιο εύκολο να διαβάσετε πολλές γνώμες και να αποφασίσετε άμα θέλετε ή όχι κάποιο προϊόν. 

Για πείτε μου, τι έχετε δοκιμάσει εσείς από Oriflame; Σε περίπτωση που δεν ανέφερα κάτι, θα ήθελα να ξέρω ποια πράγματα να αποφύγω και ποια να αγοράσω, οπότε πείτε μου τη γνώμη σας!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!