Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster Award!

Γεια σας ομορφιές μου! Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι παρέλαβα το βραβείο Liebster, από τις γλυκύτατες Laura και Ζαχαρούλα (άμα μου διέφυγε κάποια που με έχει κάνει tag, να μου το πει να την προσθέσω!). Γενικότερα, τα βραβεία μεταξύ των bloggers έχουν σαν σκοπό να ανακαλυφθούν και να προωθηθούν τα μικρότερα blogs, και το Liebster δεν θα μπορούσε παρά να ήταν της ίδιας φιλοσοφίας!

Οι επίσημοι κανόνες 
(τους βρήκα εδώ)

1. Ο καθένας γράφει 11 πράγματα για τον εαυτό του.
2. Απαντάς στις 11 ερωτήσεις που έθεσε αυτός που σε έκανε tag και επίσης δημιουργείς εσύ άλλες 11 ερωτήσεις τις οποίες θα απαντήσουν αυτοί που τους κάνεις tag.
3. Διαλέγεις 11 άτομα (κάτω των 200 μελών να είναι τα blogs τους) τα οποία κάνεις tag και τα αναφέρεις στο post σου.
4. Ενημερώνεις τα άτομα που έκανες tag.
5. Δεν μπορείς να κάνεις tag αυτόν που σε έχει κάνει tag.

Και φυσικά, αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε έκανε tag!


11 πράγματα για τον εαυτό μου

1. Είμαι τρελά ανυπόμονη.
2. Αγαπώ όλα τα ζώα, αλλά ειδικά τα σκυλάκια και τα άλογα.
3. Μου αρέσει υπερβολικά πολύ το junk food.
4. Έχω μία πολύ μεγάλη κοιλίτσα, η οποία δεν φεύγει ακόμα και όταν αδυνατίζω αρκετά. Θα την έχω πάντα συντροφιά μου!
5. Αγαπώ την εξοχή, γιατί εκεί μπορείς να δεις ξεκάθαρα το βράδυ έναν ουρανό γεμάτο αστέρια!
6. Έχοντας ένα γερμανικό ποιμενικό, θεωρώ τον εαυτό μου γνώστρια σε ό,τι έχει να κάνει με αυτή την ράτσα (αλλά ακόμα μαθαίνω!).
7. Ενώ λατρεύω να κάνω βίντεο, από όλες τις τέχνες θα έλεγα ότι η μουσική με αγγίζει περισσότερο!
8. Όπως όλα τα κορίτσια, έτσι και εγώ απεχθάνομαι τα έντομα. Αλλά προσπαθώ να είμαι γενναία!
9. Δεν φοβάμαι τα ύψη, αντιθέτως μου προκαλούν μία αίσθηση δέοντος (είμαστε τόσο μικροσκοπικοί τελικά!).
10. Το τυρί είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου.
11. Λατρεύω τους χαμογελαστούς ανθρώπους, καθώς η θετική τους ενέργεια είναι μεταδοτική!

Οι 11 ερωτήσεις της Ζαχαρούλας
(έπρεπε να διαλέξω μόνο από μία κοπέλα!)

1. 3 μέρη που θα ήθελες να επισκεφτείς;

Λος Άντζελες (Η.Π.Α.), Ελσίνκι (Φιλανδία) και Ινδία.

2. Αγαπημένη εταιρεία καλλυντικών;

Δεν έχω βρει κάποια που να έχει τα πάντα πολύ καλά για εμένα (από κραγιόν μέχρι foundation κλπ).

3. Έχεις αποκλειστεί σε ένα έρημο νησί και μπορείς να τρως μόνο ένα πράγμα! Τι θα ήταν αυτό;

Πιτόγυρο, εννοείται!

4. Αγαπημένη εποχή;

Χειμώνας, το κρύο με κρατάει ζωντανή και χαρούμενη για κάποιο παράξενο λόγο!

5. Πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου με 3 λέξεις; 

Ερωτιάρα, ξανθούλα και ροκ!

6. Drugstore makeup ή high end makeup; 

Το καθένα έχει τη χάρη του. Έχω περισσότερα drugstore προϊόντα πάντως (και ποια δεν έχει;!).

7. Αγαπημένη περίοδος διακοπών; 

Τα Χριστούγεννα, γιατί όλοι ξεχνάμε τα προβλήματά μας, καθόμαστε και σκάμε από το φαΐ και αγαπιόμαστε!

8. Αγαπημένη παιδική ανάμνηση; 

Όταν μου μιλήσανε οι πρώτες φίλες μου από το δημοτικό μέσα στην τάξη! Ανεκτίμητη στιγμή!

9. Ποιo blog αγαπάς;

Ειλικρινά, αγαπάω τόσα πολλά, που αποκαλώ τον εαυτό μου η Μητέρα Τερέζα των blogs!

10. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις πίσω στο χρόνο θα το έκανες; Και αν ναι τι θα άλλαζες;

Φυσικά και θα το έκανα, μόνο και μόνο για να δω το μπαμπά μου (που τον έχω χάσει). Αυτό που θα άλλαζα είναι ότι θα του πέταγα αμέσως τα τσιγάρα και θα διέκοπτα κάθε επαφή του με αυτά, καθώς τον χάσαμε από καρδιακό.

11. Αγαπημένο επιδόρπιο; 

Ζουμερό (κέικ σοκολάτα με σιρόπι σοκολάτα μέσα-έξω και παγωτό βανίλια).

Οι δικές μου ερωτήσεις

1. Ποιο επάγγελμα ήθελες να ακολουθήσεις όταν ήσουν παιδί;
2. Αν ήσουν σε κάποιο ριάλιτι, σε ποιο θα ήταν και γιατί;
3. Ποιο είναι το λιγότερο αγαπημένο σου φαγητό;
4. Ποιος ηθοποιός θα ήθελες να παίζει έναν ρόλο βασισμένο στο δικό σου χαρακτήρα;
5. Σε ποιο πράγμα εύχεσαι να τα πήγαινες καλύτερα;
6. Ποια είναι μια ανθρώπινη συνήθεια που σε εκνευρίζει ποιο πολύ απ' όλες;
7. Ποια είναι η αγαπημένη σου περίοδος της ημέρας (πρωί, μεσημέρι, βράδυ) και γιατί;
8. Ποιο είναι το πιο περίεργο όνειρο που είχες ποτέ;
9. Αγαπημένη σειρά;
10. Ποιο είναι το τελευταίο μαγειρεμένο φαγητό που έφαγες;
11. Ποια είναι η επόμενη μεγάλη απόφαση που χρειάζεται να κάνεις;

Ποιους κάνω tag


Άμα θέλετε, να γίνετε μέλος στα blogs των κοριτσιών, γιατί πραγματικά το αξίζουν! Αυτά από μένα για σήμερα, ελπίζω να ευχαριστηθήκατε το ποστ και να μάθατε κάτι παραπάνω για μένα. 

Γράψτε μου και εσείς κάτι για εσάς στα σχόλια, για να σας μάθω καλύτερα! 

Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!

          Blog Youtube Facebook Bloglovin'