Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Caudalie: Review κρέμες ματιών & προσώπου

Γεια σας ομορφιές μου! Ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα από την εταιρεία Caudalie, τα οποία είχα την τύχη να δοκιμάσω σε δειγματάκια. Οπότε, έχετε στο νου σας ότι η άποψή μου στηρίζεται σε ένα μικρούλι δείγμα για το κάθε προϊόν!




Να προσθέσω ότι κάθε προϊόν που χρησιμοποίησα ήταν χωρίς paraben και phenoxyethanol (συστατικά τα οποία θεωρούνται όχι και τόσο ασφαλή για την υγεία και το δέρμα μας).

Caudalie Eye And Lip Cream (Pulpe Vitaminee)


Αυτή η κρέμα ματιών είναι για ευαίσθητο δέρμα και είναι μόλις 1,5ml! Με συστηματική χρήση στα μάτια (πρωί & βράδυ) και καναδυο φορές στα χείλη μου κράτησε 5 μέρες. Καθόλου άσχημα!

Για τα μάτια, δεν είναι καθόλου λιπαρή, απορροφάται αμέσως από το δέρμα μου. Παρόλα αυτά, ένιωθα μία πολύ ικανοποιητική ενυδάτωση! Εννοείται πως δεν ερέθισε την ευαίσθητη περιοχή των ματιών μου. Ακόμα μπορώ να πω ότι βοήθησε να μην γίνουν χειρότεροι οι μαύροι κύκλοι μου, καθώς ξενυχτούσα εκείνες της μέρες, κάτι που δεν το περίμενα από κρέμα ματιών, πόσο μάλλον από δείγμα!

Για τα χείλη, την έβαλα βράδυ και κοιμήθηκα. Και την επόμενη μέρα, τα χείλη μου δεν είχαν ξεραθεί καθόλου (τείνω να είμαι λίγο αφυδατωμένη το πρωί, για αυτό το λέω) και είχαν μία πολύ ευχάριστη υφή. Η εφαρμογή επίσης είναι μία πολύ ωραία αίσθηση, σαν να άπλωνα βούτυρο στα χείλη μου!

Θα την αγόραζα;
Αν και είναι τσιμπημένη η τιμή της (κανονική τιμή 25,60 ευρώ τα 15ml) η αλήθεια είναι ότι χρειάστηκα λίγη ποσότητα κάθε φορά, οπότε ναι, θα το σκεφτόμουν, αλλά μετά την ηλικία των 25!

Να προσθέσω ότι την βρήκα εδώ σε πολύ καλή τιμή!



Caudalie Moisturizing Matifying Fluid 
(Μεικτή Επιδερμίδα)


Είναι 3ml δείγμα, την χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ και μου κράτησε 6 μέρες (μια χαρά!).

Καθώς έχω κανονικό προς ξηρό δέρμα (τώρα που αλλάζει ο καιρός, άλλαξε και το δέρμα μου) χρειαζόμουν μία αρκετά καλή ενυδατική το βράδυ. Με έβγαλε ασπροπρόσωπη! Το δέρμα μου αισθανόταν αναζωογονημένο και απαλό. Υπόσχεται επίσης ένα δέρμα χωρίς στίγματα, αλλά προφανώς χρειάζεται παραπάνω χρήση για να φανούν αυτά τα αποτελέσματα.

Θα την αγόραζα;
Είναι στα 40ml και η κανονική της τιμή είναι 23,76, πιστεύω ότι το χειμώνα θα είναι βάλσαμο για την δική μου ξηρή επιδερμίδα. Οπότε ναι!

Επίσης, την έχω βρει πολύ οικονομικότερα εδώ.


Αυτά λοιπόν από μένα σήμερα! Πείτε μου, έχετε δοκιμάσει κάτι από την Caudalie; Αν ναι, τι; Αν όχι, τι θα σας ενδιέφερε να δοκιμάσετε;


Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα

Μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα παρακάτω μέρη, για περισσότερες ενημερώσεις ομορφιάς!

          Blog Youtube Facebook Bloglovin'