Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

REVIEW: Bioten Απολεπιστική Κρέμα με Μέλι & Κουκούτσι Βερύκοκου

Γεια σας! Σε αυτό το ποστ σας έχω (όπως είχα υποσχεθεί άλλωστε) ένα review για την απολεπιστική κρέμα προσώπου της Bioten, από τη σειρά Skin Moisture, με μέλι και κουκούτσι βερύκοκου. Πάμε να ξεκινήσουμε!


Το προϊόν

Είναι μία κίτρινη συσκευασία των 150ml. Είναι για κανονικό/μεικτό δέρμα. Η συσκευασία είναι σωληνάριο, οπότε την πιέζετε και βγαίνει το προϊόν από μία οπή. Είναι δερματολογικά ελεγμένο και επίσης δεν περιέχει paraben και paraffin.



Τι υπόσχεται και τι πραγματικά κάνει

Κυρίως, υπόσχεται:
  • Απολέπιση (K)
  • Βαθύ καθαρισμό (L)

Πιο συγκεκριμένα:
  • Αποτελεσματικός καθαρισμός των πόρων (L)
  • Απαλή αφαίρεση σμήγματος και νεκρών κυττάρων (K)
  • Διατήρηση του ιδανικού επιπέδου υγρασίας (J)
  • Βελτίωση του τόνου και της υφής της επιδερμίδας (J)
J = επιτυχές αποτέλεσμα
K = μέτριο αποτέλεσμα
L = καθόλου αποτέλεσμα


Πότε και πως το χρησιμοποιώ

Το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ (δεν είναι καλό να κάνουμε απολέπιση στο δέρμα μας το πρωί, γιατί θα γίνει πιο ευαίσθητο στον ήλιο), αφού έχω ξεβαφτεί και πριν το καθαριστικό προσώπου μου. Μετά, είτε βάζω την ενυδατική μου, είτε βάζω μία καλή μάσκα, κυρίως για την ακμή.

Βρέχω καλά όλο μου το πρόσωπο, βάζω ποσότητα στο μέγεθος μίας κοφτής κουταλιάς του γλυκού και κάνω απαλές, κυκλικές κινήσεις σε όλο μου το πρόσωπο για περίπου 2 λεπτά

Η άποψή μου

Όπως με όλα τα προϊόντα προσώπου, να τονίσω πως τώρα το καλοκαίρι έχω κανονική προς μικτή επιδερμίδα, οπότε το προϊόν αυτό μου ταιριάζει απόλυτα, όσον αφορά τον τύπο της επιδερμίδας μου. Επίσης, να τονίσω ότι έχω και ακμή, γιατί και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή του scrub μου.

Το προϊόν έχει εκπληκτική μυρωδιά! Δεν χορταίνω να το μυρίζω και αυτός είναι και ένας λόγος που κάθε 3-4 μέρες ανυπομονώ να το χρησιμοποιήσω. Αν και βάζω αντηλιακό, το πρόσωπό μου τείνει να ξεραθεί λόγω του ήλιου, αλλά αυτό το scrub έχει βοηθήσει με την διατήρηση της υγρασίας στο δέρμα μου, έτσι ακριβώς όπως υπόσχεται. 

Ενώ οι κόκκοι του είναι πολλοί, είναι εξαιρετικά λεπτοί και η απολέπιση είναι πολύ ήπια θα έλεγα. Όταν εγώ προσωπικά ακούω για ήπια απολέπιση, ταυτόχρονα σκέφτομαι και μέτριο καθαρισμό. Που αυτό και συμβαίνει με αυτό το scrub. Δεν κάνει βαθύ καθαρισμό όπως υπόσχεται. Συνεπώς, δεν αφαιρεί αποτελεσματικά όλο το σμήγμα που έχει το πρόσωπό μου και σίγουρα δεν κάνει την καλύτερη δουλειά με τα νεκρά κύτταρα

Μία ιδέα της υφής του προϊόντος, δεξιά είναι απλωμένο και, όπως βλέπετε, το περισσότερο έχει απορροφηθεί από το δέρμα

Παρόλα αυτά, αφήνει το δέρμα εξαιρετικά απαλό (λόγω του μελιού) και όντως βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, το πρόσωπό μου είναι απίστευτα λείο και μαλακό αφού το έχω χρησιμοποιήσει.


Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε

Το είχα πάρει στα 3,50 ευρώ, από τα Hondos Center, αλλά το έχω δει και σε πολλά super market.

Θα το αγόραζα ξανά

Ναι, θέλω να του δώσω μία δεύτερη ευκαιρία για το χειμώνα (άμα δεν μου έχει τελειώσει μέχρι τότε), που έχω ξηρή επιδερμίδα η οποία ζητάει απεγνωσμένα λίγη παραπάνω ενυδάτωση.

Σε ποιες ηλικίες και επιδερμίδες θα το πρότεινα

Ηλικίες: Σε όλες.

Επιδερμίδες: 

Σίγουρα στις ξηρές, πιστεύω θα το λατρέψετε, όχι τόσο για τον καθαρισμό του (θα χρειαστείτε σίγουρα ένα καλό καθαριστικό μετά ή πριν τη χρήση του), αλλά για την ενυδάτωση που αφήνει στο δέρμα σας. 

Στις κανονικές/μεικτές (για τις οποίες και προορίζεται) και θα το πρότεινα και όχι! Άμα θέλετε ένα scrub πιο πολύ για βαθύ καθαρισμό και αφαίρεση νεκρών κυττάρων, δεν κάνει για εσάς σίγουρα. Εάν όμως ενδιαφέρεστε να έχετε πιο απαλή επιδερμίδα και δεν σας ενδιαφέρει τόσο ο βαθύς καθαρισμός, θα το λατρέψετε πιστεύω. 

Για τις λιπαρές δεν θα το πρότεινα, καθώς φαντάζομαι ότι στο λιπαρό δέρμα το μέλι θα προσθέσει παραπανίσια, ανεπιθύμητη ενυδάτωση και το πρόσωπό σας θα φαίνεται πολύ λιπαρό. Επίσης, το λιπαρό δέρμα έχει ανάγκη από όσο το δυνατόν καλύτερη και βαθιά απολέπιση (λόγω των ελαίων που παράγει), κάτι που δεν το καταφέρνει αυτό το scrub.


Το έχετε χρησιμοποιήσει; Ποιο scrub χρησιμοποιείτε αυτή την περίοδο;


Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα


                            Youtube Facebook Bloglovin'