Οι ομορφιές μου!

Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Καλοκαιρινό Πεντικιούρ + mini reviews!

Γεια σας! Σήμερα θα σας δείξω πως έβαψα τα νύχια των ποδιών μου, έτσι ώστε να πετύχω ένα δροσερό, καλοκαιρινό αποτέλεσμα! Πιστεύω πως το άσπρο ταιριάζει πολύ με το ιριδίζον πράσινο και ειδικά εάν είστε μαυρισμένες, θα φαίνεται ακόμα πιο όμορφο! Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!



Χρησιμοποίησα τα τέσσερα παρακάτω βερνίκια για να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα...




Αρχικά, αφού φυσικά λιμάρισα καλά τα νύχια μου, έβαλα το βερνίκι Victoria Silk Touch, Protection & Shine, Keratin Protein Formula (ουφ!). Είναι προστατευτικό νυχιών όπως λέει και το όνομά του, αλλά λειτουργεί εκπληκτικά ως βάση! Βγαίνει φυσικά διαφανές και δίνει μία πολύ ωραία λάμψη, μην το βλέπετε έτσι κίτρινο. Είναι αρκετά οικονομικό, περίπου 3 ευρώ κόστιζε από τα Jumbo. Επίσης, δυναμώνει τα νύχια, λόγω της κερατίνης που περιέχει, οπότε τί καλύτερο;


Έπειτα, έβαλα το βερνίκι της Seventeen, από τη σειρά Super Shine Cream, το νούμερο 89, το οποίο είναι ένα άσπρο, milk χρωματάκι. Το βουρτσάκι του δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Χρειάστηκε δύο λεπτές στρώσεις για να αναδειχθεί το χρώμα του. Είναι πολύ υγρή η σύνθεσή του (αν και το έχω πάνω από χρόνο) και αργεί να στεγνώσει, περίπου στα 15 λεπτά από μόνο του. Η διάρκειά του είναι αρκετά καλή, 6 μέρες με ένα καλό top coat διαρκεί.


Το επόμενο βήμα στο πεντικιούρ μου ήταν το βερνίκι της εταιρείας Annie, Nail Art, νούμερο 05, ένα εκπληκτικό πράσινο γκλιτεράκι. Το πινελάκι του βοηθάει πάρα πολύ στο σχεδιασμό, αν και θέλει προσοχή έτσι ώστε να μην έχει πολύ προϊόν πάνω του! Οικονομικότατο, μόνο 1,20 μου κόστισε και φοβερό το χρώμα του! 


Τέλος, "κλείδωσα" τη δουλειά που είχα κάνει με το top coat της Seventeen, Nail Care, Fast Finish. Υπόσχεται γρήγορο στέγνωμα και έξτρα λάμψη. Το στέγνωμα δεν είναι και τόσο γρήγορο, θέλει δηλαδή τουλάχιστον 10 λεπτά. Αλλά δίνει μία εξαιρετική λάμψη και μου αρέσει η διάρκεια που δίνει στα βερνίκια μου. Τα περισσότερα, έχοντας χρησιμοποιήσει το προϊόν αυτό, κρατάνε περίπου μία εβδομάδα.


Αυτά λοιπόν από μένα σήμερα, σας αφήνω με μία κοντινή φωτογραφία για να δείτε καλύτερα τα χρώματα.

Εσείς, τι χρώμα φοράτε τώρα στο πεντικιούρ σας;



Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα


                            Youtube Facebook Bloglovin'