Οι ομορφιές μου!

Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Review: Essence Liquid Eye Liner

Γεια σας! Σήμερα θα σας κάνω ένα review ενός υγρού eyeliner, το οποίο είναι και αρκετά οικονομικό! Πρόκειται φυσικά για το Liquid Eye Liner της αγαπημένης μας εταιρείας Essence!




Το προϊόν 
Είναι μία πολύ μικρούλα συσκευασία, μόλις 4ml! Η αλήθεια όμως είναι ότι είναι πολύ πρακτικό για την τσάντα ή το νεσεσέρ σας ή (εάν είστε beauty junkie όπως εγώ!) δεν θα προσθέσει σχεδόν καθόλου όγκο στη συλλογή καλλυντικών σας!

Τι υπόσχεται


  • Έξτρα μαλακό πινελάκι
  • Ακριβή εφαρμογή



Η άποψή μου
Όπως θα δείτε και στην φωτογραφία, δεν έχει το πιο λεπτό πινελάκι του κόσμου. Αλλά για μένα, που έχω μεγάλα μάτια, είναι τέλειο. Στεγνώνει εξαιρετικά γρήγορα, το χρώμα του είναι πάρα πολύ μαύρο. Καθώς όμως έχει ένα σχετικά χοντρό πινελάκι, με βασανίζει λίγο στο να κάνω το "φτερό" στην γραμμή του eyeliner. Είναι σίγουρο ότι θέλει ένα έμπειρο χέρι, κατά την εφαρμογή του! Συνεπώς, η αλήθεια είναι ότι είναι όντως πολύ μαλακό το βουρτσάκι του, αλλά λόγω του μεγέθους του, δεν βοηθά σε μία ακριβή εφαρμογή.




Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε

Κοστίζει γύρω στα 3,50 ευρώ και εγώ προσωπικά το βρίσκω στα Hondos Center της Ερμού, αλλά το έχουν και ηλεκτρονικά καταστήματα, οπότε σίγουρα θα το βρείτε κάπου!


Πείτε μου, το έχετε δοκιμάσει αυτό το προϊόν; Ποιο eyeliner προτιμάτε εσείς;


Αυτά για αυτό το ποστ, ελπίζω να σας άρεσε! Μέχρι το επόμενο, φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα