Οι ομορφιές μου!

Κάντε αυτό το τεστ για να δείτε

τον τύπο της επιδερμίδας σας!

Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013

REVIEW: Avene Gentle Gel Cleanser rinse-off formula

Γεια σας! Σήμερα θα σας μιλήσω για το ντεμακιγιάζ προσώπου της Avene, το οποίο είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω για 2 συνεχόμενες εβδομάδες όταν ήμουν στην Αθήνα. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!



Το προϊόν
Είναι μία κλασική συσκευασία των 200ml, μακρόστενη και αρκετά κομψή. Δίνει την αίσθηση ότι είναι ακριβό προϊόν. Είναι για κανονικό, μεικτό ή/και ευαίσθητο δέρμα. Περιέχει αντλία, η οποία πατώντας την 1,5 φορά βγάζει αρκετό προϊόν για να ξεβάψω όλο μου το πρόσωπο, καθώς επίσης και τα μάτια. Να τονίσω όμως ότι γράφει πως δεν ενδείκνυται για ντεμακιγιάζ ματιών. Επίσης, ξεπλένεται με νερό.

Τι υπόσχεται
- Καθαρισμό
- Ενυδάτωση
- Καταπραϋντική δράση


Πως το χρησιμοποιούμε
Μπορεί να το θεωρείτε αυτονόητο πως το χρησιμοποιούμε, αλλά στο προϊόν επάνω υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες, τις οποίες και αν ακολουθήσετε, θα έχετε την 100% αποδοτικότητά του. Όπως έχουμε λοιπόν το μακιγιάζ μας, βρέχουμε τα χέρια μας, τα τινάζουμε έτσι ώστε να είναι νωπά, βάζουμε το προϊόν και με απαλές, κυκλικές κινήσεις κάνουμε μασάζ σε όλο το πρόσωπό μας. Έπειτα, ξεπλένουμε καλά.


Η άποψή μου
Εγώ τώρα το καλοκαίρι έχω ξηρό προς κανονικό δέρμα. Θεωρώ πως είναι απαραίτητο να σας λέω κάθε φορά που κάνω review ενός προϊόντος προσώπου τι δέρμα έχω, για να μπορείτε να κρίνετε κάπως καλύτερα το προϊόν και την απόδοσή του σε μένα. Έχοντας πει αυτό λοιπόν, μπορώ να πω ότι αφαιρεί αρκετά καλά το μακιγιάζ μου, ακόμα και το αρκετά βαρύ (με λίγο παραπάνω προϊόν φυσικά). Όπως ανέφερα  πατούσα 1,5 φορά την αντλία και αυτό ήταν αρκετό για πρόσωπο και μάτια. Αφαιρεί ανεμπόδιστα την μη αδιάβροχη μάσκαρα. Δεν ενδείκνυται για τα μάτια, αλλά εγώ προσωπικά το δοκίμασα και δεν υπήρξε κάποιος ερεθισμός, τσούξιμο ή κάτι τέτοιο, οπότε και για αυτό συνέχισα να το χρησιμοποιώ στην περιοχή των ματιών.

Όταν ξέπλενα το πρόσωπό μου, το νερό ήταν τόσο πορτοκαλί από το μακιγιάζ. Σκουπιζόμουν με ένα χαρτομάντηλο και έμεναν ελάχιστα υπολείματα μακιγιάζ. Ακολουθούσε στη διαδικασία του ντεμακιγιάζ μου μία τονωτική λοσιόν πάνω σε ένα βαμβάκι, στο οποίο έμεναν ελάχιστα υπολείματα, και αυτά κυρίως γύρω από το πρόσωπο, κοντά στις ρίζες των τριχών του κεφαλιού μου.

Αφήνει μία αίσθηση απόλυτης καθαριότητας (αν και δεν καθαρίζει απόλυτα, όπως σας είπα), αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η ενυδάτωση που προσέφερε. Ένιωθα λες και είχα βάλει την καλύτερη ενυδατική στον κόσμο και επειδή το άφησα κάποια απογεύματα χωρίς τονωτική λοσιόν, μπορώ να πω ότι η ενυδάτωση διαρκεί αρκετά. Έπιανα το πρόσωπό μου και ήταν σαν δέρμα μωρού. Εκπληκτική αίσθηση, πραγματικά!

Η τιμή του και που μπορείτε να το βρείτε 
Κοστίζει 15 ευρώ, αλλά σίγουρα το βρίσκετε σε προσφορές σε ηλεκτρονικά φαρμακεία, γύρω στα 12 ευρώ. Επίσης υπάρχει στα Hondos Center. Εδώ σας παραθέτω έναν σύνδεσμο όπου το έχω βρει σε προσφορά.

Θα το αγόραζα ξανά;
Ειδικά για το χειμώνα, όπου η επιδερμίδα μου είναι ξηρή και ευαίσθητη ναι, αλλά μόνο σε προσφορά. Θεωρώ πως είναι πολλά τα χρήματα για ένα ντεμακιγιάζ, αλλά πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι η Avene αποτελεί εγγύηση για μένα και το δέρμα μου (προσωπικά), χρησιμοποιεί ως εταιρεία πολύ καλά συστατικά στα προϊόντα της και πιστεύω πως ποτέ δεν είναι αργά για να περιποιούμαστε σωστά το δέρμα μας, με όσο καλύτερα προϊόντα γίνεται. Μην ξεχνάμε ότι είναι και προϊόν φαρμακείου και ειδικά στις μέρες μας με το Ίντερνετ μπορούμε να το βρούμε αρκετά φθηνότερο.

Σε ποιες ηλικίες και επιδερμίδες θα το πρότεινα
Ηλικίες: Σε όλες, καθώς δεν αναγράφει πάνω συγκεκριμένα ηλικιακά όρια.
Επιδερμίδες: Δεν θα το πρότεινα σε αρκετά λιπαρές επιδερμίδες. Το χειμώνα, ειδικά το βράδυ, πιστεύω πως μία μεικτή/λιπαρή επιδερμίδα θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει άφοβα, με μία κατάλληλη, ελαφριά, μη λιπαρή ενυδατική. Σίγουρα όμως όχι το καλοκαίρι, καθώς θα προσθέσει υπερβολική ενυδάτωση που δεν την χρειάζεται. Οι κανονικές, ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες θεωρώ πως όλες τις εποχές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν αυτό το προϊόν.

Πείτε μου, το έχετε δοκιμάσει αυτό το προϊόν  Τι χρησιμοποιείτε αυτή την περίοδο για το ντεμακιγιάζ σας;

Φιλιά πολλά!

Κωνσταντίνα


                            Youtube Facebook Bloglovin'